Toyota Yaris HSD: Το υβριδικό του λαού
Οδηγούμε στην Ιαπωνία την υπό εξέλιξη υβριδική εκδοχή του Toyota Yaris, η οποία αναμένεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο την άνοιξη, μετά και την επίσημη πρεμιέρα στην Γενεύη.
Οδηγούμε στην Ιαπωνία την υπό εξέλιξη υβριδική εκδοχή του Toyota Yaris, η οποία αναμένεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο την άνοιξη, μετά και την επίσημη πρεμιέρα στην Γενεύη.

Το σχεδιαστικό του προφίλ αρκεί ώστε να του προσδώσει ακόμη δυναμικότερα χαρακτηριστικά. Το ΜΙΝΙ Coupe, στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση Cooper S, φαντάζει ως η εκκεντρικότερη επιλογή στην γκάμα της βρετανικής φίρμας.

Εκμεταλλευόμενο τη "φρεσκάδα" που του προσφέρει ο άκρως επιτυχημένος ανασχεδιασμός του αμαξώματός του, το ανανεωμένο Renault Twingo διεκδικεί, έστω και καθυστερημένα, τις ευκαιρίες που του αναλογούν.

Η Honda λείανε την ωμή τόλμη της προηγούμενης γενιάς του Civic σε κάτι πιο ολοκληρωμένο, πρακτικότερο και οικονομικότερο, περισσότερο εναρμονισμένο με τη νέα ευρωπαϊκή πραγματικότητα.

Τριανταπέντε χρόνια μετά, η Σειρά 3 παραμένει ένα απο τα ικανότερα sedan της κατηγορίας της, διεκδικώντας -στην έκτη πλέον γενιά της- τον τίτλο της κορυφαίας BMW των ημερών μας.
Με επίκεντρο τον οδηγό, η Toyota περνά στην παραγωγή ένα αυθεντικό coupe με δίλιτρο κινητήρα boxer και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Ένας από τους καλύτερους diesel κινητήρες που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά επιτρέπει στο πρόσφατα ανανεωμένο 308 να κοιτάξει για μία ακόμη φορά προς την κορυφή της κατηγορίας του.
Η κατακόκκινη και ισχυρότερη -μέχρι σήμερα- ατμοσφαιρική έκδοση της Panamera επιδεικνύει τις εξεζητημένες προδιαγραφές της στην "Πόλη των Αγγέλων".
H πολυμορφική πρόταση της Opel αναβαθμίζει τις προδιαγραφές της, βλέποντας ως μοναδικό ανταγωνιστή του το Ford S-MAX.
Την αμερικανική εκδοχή του Kuga δεύτερης γενιάς αποκάλυψε η Ford, φροντίζοντας νωρίτερα να την εξοπλίσει με τους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης τεχνολογίας EcoBoost.
Το Sportage εγκαταλείπει το ρόλο του low budget SUV, αναζητώντας στη συγγενή κατηγορία των crossover την καταξίωσή του στην ελληνική αγορά.
Ενα ακόμη μοντέλο ή το επόμενο best seller της Skoda; Ο χρόνος και η τιμολογιακή πολιτική της φίρμας στην Ελλάδα θα δείξουν!
Πιο ώριμο από ποτέ, το Yaris αυξάνει τις εξωτερικές του διαστάσεις και την άνεση που είναι ικανό να προσφέρει στο εσωτερικό του, διατηρώντας αναλλοίωτο τον αστικό του προσανατολισμό.
Μια διαφορετική τάξη πραγμάτων φιλοδοξεί να δημιουργήσει η B-Class στην κατηγορία των μικρομεσαίων premium MPV έχοντας, ως αιχμή του δόρατος, εκτός από τους αυξημένους χώρους, περισσότερη τεχνολογία και την γνωστή για τα μοντέλα της Mercedes-Benz ποιότητα.
Υπό τους ήχους του David Bowie η Opel παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του Astra GTC, αμφισβητώντας για μία ακόμη φορά τα σχεδιαστικά στεγανά της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Η εξελικτική διαδικασία συνεχίζεται για τη δεύτερη γενιά του Mazda 3, χωρίς ωστόσο να μεταβάλλει τα βασικά της χαρακτηριστικά.
Το καθιερωμένο φρεσκάρισμα δέχτηκε η δημοφιλέστερη πρόταση της Audi, επιχειρώντας να ενισχύσει τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό.
Τη συνέχεια στην πολυμορφική παράδοση της Opel "γράφει" η τρίτη γενιά του Zafira, ακολουθώντας τις σύχρονες σχεδιαστικές και κατασκευαστικές προδιαγραφές της γερμανικής φίρμας.
H πέμπτη γενιά της θρυλικής Camaro αποκτά λόγο ύπαρξης στην ευρωπαϊκή ήπειρο με αλλαγές και βελτιώσεις που εκσυγχρονίζουν τα μέχρι σήμερα γνωστά χαρακτηριστικά της.
Το Volt αναδιατυπώνει τους θεμελιώδεις κανόνες της αυτοκίνησης, εισάγοντας στην καθημερινότητά μας την βιώσιμη ηλεκτροκίνηση.
Αν και έχει γίνει γνωστή για τα μεγαλοπρεπή MPV της, αυτή τη φορά η Chrysler παρουσιάζει ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης.
Τη μοναδικότητα των χαρακτηριστικών της αναδεικνύει η νέα μικρομεσαία BMW, εκμεταλλευόμενη το περίσσευμα ισχύος που της εξασφαλίζει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 1.598 κ.εκ.
...για να ξεφύγεις από τη μίζερη ελληνική πραγματικότητα, να δώσεις τόπο στην οργή και να απολαύσεις κάθε ένα από τα 560 άλογα της νέας M5.
Διαγράφοντας οριστικά το παρελθόν του και αναζητώντας μία νέα αρχή στην ευρωπαϊκή αγορά, το Aveo προκαλεί με τον αντισυμβατικό του σχεδιασμό και τη θεαματική βελτίωση που παρουσιάζει η συμπεριφορά του στην άσφαλτο.
Η Z4 αποκτά έναν ιδιαίτερα οικονομικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων. Παραμένει, ωστόσο, το ίδιο διασκεδαστική όσο και οι υπόλοιπες -εξακύλινδρες- εκδόσεις της;
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442