Ράλι Ντακάρ 2009, 2η μέρα: Η απάντηση του Carlos Sainz
Στην κορυφή της γενικής ανέβηκε ο matador, στο δρόμο προς το Πουέρτο Μαδρίν. Στις μοτοσικλέτες, έχασε έδαφος ο πρωτοπόρος Marc Coma (KTM), 97ος ο Βασίλης Ορφανός.
Στην κορυφή της γενικής ανέβηκε ο matador, στο δρόμο προς το Πουέρτο Μαδρίν. Στις μοτοσικλέτες, έχασε έδαφος ο πρωτοπόρος Marc Coma (KTM), 97ος ο Βασίλης Ορφανός.

Ο Volkswagen βελτίωσε ακόμα περισσότερο το Race Touareg και επιδιώκει φέτος αυτό που αναζητεί από το 2004: Την πρώτη της νίκη στο Ράλι Ντακάρ και, παράλληλα, την πρώτη νίκη αυτοκινήτου με κινητήρα diesel.

Ο Nasser Al-Attiyah εκμεταλλεύτηκε την ανωτερότητα της BMW Χ3 στην ομαλή και γρήγορη επιφάνεια, ενώ στις μοτοσικλέτες ο Marc Coma (KTM) συνέτριψε από τώρα τον συναγωνισμό. Στην 99η θέση ο Βασίλης Ορφανός.

Μετά από επτά διαδοχικές νίκες του Mitsubishi Pajero στην Αφρική, η ιαπωνική εταιρεία «αλλάζει κεφάλαιο» στην ιστορία της με την παρθενική εμφάνιση του νέου Racing Lancer και του αγωνιστικού της κινητήρα V6 Turbo Diesel στο επίσης ολοκαίνουριο Ράλι Ντακάρ της Λατινικής Αμερικής. Η έλευση του Mitsubishi Racing Lancer ήταν επιβεβλημένη, με βάση την πρόοδο των καιρών […]

Το πρώτο Ράλι Ντακάρ που διεξάγεται εκτός Αφρικής, στην τριακονταετή ιστορία του αγώνα, ξεκινά σήμερα στο Μπουένος Αϊρες της Αργεντινής.
Πιο δύσκολη γίνεται η απόκτηση άδειας οδήγησης με το νέο σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών που ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών. Οι αλλαγές πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα και δεν αποκλείεται να ανοίξουν το δρόμο και σε 16χρονους οδηγούς.
Ο Αμερικανός επιβεβαίωσε τη διαφαινόμενη αποχώρηση της Kawasaki από το MotoGP και αναζητά το επόμενο βήμα της καριέρας του - χτυπώντας, όπως και ο έτερος αναβάτης της ομάδας, την πόρτα και του Fausto Gresini.
Απαραίτητη καθίσταται πλέον η γνώση για οικολογική οδήγηση, η οποία εντάσσεται σε διδακτέα και εξεταστέα ύλη για την απόκτηση της άδειας οδήγησης.
Η οικονομική κρίση και τα φτωχά αποτελέσματα βάζουν απρόσμενο τέλος στο αγωνιστικό πρόγραμμα της ιαπωνικής εταιρείας.
Με την ελπίδα ότι θα διευρύνει τους ορίζοντες της Toyota, το iQ προβάλλει τον fun χαρακτήρα του με τιμές που απηχούν τη γνωστή υπεραξία της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Κορυφαίες προσωπικότητες του ιταλικού motorsport σχολίασαν με ενθουσιασμό την ενδεχόμενη έλευση του Ισπανού στο Μαρανέλο - και αν η Ferrari σκόπευε να προετοιμάσει την κοινή γνώμη των τιφόζι, τη βοήθησαν αρκετά.
Οι μοναδικές ρεαλιστικές επιλογές του Νορβηγού για συμμετοχή στο WRC 2009 βρίσκονται πια στις ημιεργοστασιακές Adapta Subaru και Stobart Ford, αλλά είναι πλέον εξαιρετικά αμφίβολο ότι θα ανέβει στην αφετηρία του Ράλι Ιρλανδίας.
Ο Μεξικάνος μεγιστάνας της Telmex δεν έχει αγοράσει τη Honda F1, όπως ανέφερε ο διεθνής Τύπος και η Honda F1 εξακολουθεί να βρίσκεται σε διαδικασία φιλτραρίσματος των προσφορών για την αγορά της.
Από το 2011 και για τέσσερα χρόνια ο Fernando Alonso θα οδηγεί για τη Ferrari, σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport. Ωστόσο, η συνεργασία των δύο πλευρών ίσως να ξεκινήσει και νωρίτερα.
Ο μεγιστάνας των τηλεπικοινωνιών της Λατινικής Αμερικής λέγεται ότι ολοκλήρωσε την αγορά της βρετανικής ομάδας και ότι επέλεξε τους Jenson Button και Bruno Senna για το δίδυμο οδηγών το 2009!
Όλες, σχεδόν, οι ομάδες της Formula 1 θα έχουν παρουσιάσει τα νέα τους μονοθέσια μέχρι τις 20 Ιανουαρίου 2009, ώστε να έχουν δύο πλήρεις μήνες δοκιμών για την κατανόηση και εξέλιξη τους.
Μπήκε ο θεμέλιος λίθος για τις νέες εγκαταστάσεις της Porsche στην περιοχή του Πότσδαμ στο Βερολίνο.
Εκτός από τον κορεάτικο κολοσσό ενδιαφέρον για την αγορά της ομάδας δείχνει και η εταιρεία τηλεπικοινωνιών Telmex της Λατινικής Αμερικής αλλά και το consortium στο οποίο ανήκει η Aston Martin!
Οι αρχές του νομοσχεδίου που καταψηφίστηκε από τη Γερουσία διαπνέουν και το πακέτο στήριξης που δόθηκε στις GM και Chrysler με την υπογραφή του Λευκού Οίκου.
Σκέψεις για μία «ελεγχόμενη πτώχευση» των αυτοκινητοβιομηχανιών υπάρχουν στην απερχόμενη κυβέρνηση Βush καθώς τα χρονικά περιθώρια για τη σωτηρία των μεγάλων εταιρειών του κλάδου πιέζουν ασφυκτικά. «Ανησυχώ για μία ανεξέλεγκτη πτώχευση και τί αποτελέσματα θα έχει στην ψυχολογία και στις αγορές», υπογράμμισε σε ομιλία του ο George Bush. Ο Αμερικανός Πρόεδρος δηλώνει ότι δεν έχει λάβει […]
Ο πρόεδρος της Scuderia, Luca di Montezemolo, άφησε για πρώτη φορά ανοιχτό το ενδεχόμενο πρόσληψης του Ισπανού το 2011 - τονίζοντας ωστόσο ότι ο Kimi Raikkonen είναι ικανός και αποφασισμένος να επιστρέψει στην κορυφή.
Η γαλλική εταιρεία, όπως και η Ford νωρίτερα, ξεκαθάρισε ότι θα παραμείνει του χρόνου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση που ανάγκασε τις Subaru και Suzuki σε άμεση αποχώρηση.
Έξι από τις εννέα ομάδες της Formula 1 βρέθηκαν στη Χερέθ, στο Αλγκάρβε και στο Σακίρ για τις τελευταίες φετινές δοκιμές του KERS, των ελαστικών slicks και των αεροδυναμικών προδιαγραφών του 2009.
Μετά τις αιφνίδιες αποχωρήσεις της Subaru και της Suzuki από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η Ford όχι μόνο επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στο σπορ το 2009, αλλά ταυτόχρονα εξήρε και την παγκόσμια προβολή που της προσφέρει το WRC
Η γερμανική ομάδα άρχισε να κάνει δοκιμές στρατηγικής με το Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας, την ώρα που η McLaren συνέχισε την εξέλιξη του KERS στο Αλγκάρβε της Πορτογαλίας. Και πάλι ταχύτερος ο Sebastien Buemi στη Χερέθ.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442