Μείωση 17,7% το 2011 στην ισπανική αγορά αυτοκινήτου
Με αρνητικό πρόσημο στο τελευταίο τετράμηνο του 2011, η ισπανική αγορά υποχώρησε "ελεγχόμενα" σε σύγκριση με το 2010.
Με αρνητικό πρόσημο στο τελευταίο τετράμηνο του 2011, η ισπανική αγορά υποχώρησε "ελεγχόμενα" σε σύγκριση με το 2010.

Μια χρονιά μετά την απόσυρση -και χωρίς απόσυρση- η γαλλική αγορά αυτοκινήτου κατέγραψε μειώσεις το 2011 πλήττοντας τους παραδοσιακά "ευαίσθητους" στις διακυμάνσεις της, τοπικούς κατασκευαστές που, επιπλέον, "βλέπουν" χειρότερο το 2012.

Έχοντας ως αφετηρία τη station wagon εκδοχή τoυ Insignia, η γερμανική φίρμα φέρεται να σχεδιάζει την προσθήκη μιας "μόνιμα" τετρακίνητης έκδοσης στη γκάμα.

Mόνο θέματα εμπορικής φύσεως φαίνεται ότι απομένει να καθοριστούν για την αναβίωση του ιαπωνικού μοντέλου με τη μορφή ενός υβριδικού supercar, ισχύος 400 ίππων.

Από Ινδία και Τουρκία έρχονται οι πρώτες κρούσεις ενδιαφέροντος για τη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία.
Το 34ο Ντακάρ ξεκίνησε με την απώλεια του Αργεντινού αναβάτη στην πρώτη Ειδική Διαδρομή, από τη Mar del Plata στην Santa Rosa de la Pampa της πατρίδας του. Ο Ρώσος Leonid Novitskiy (MINI) επικεφαλής στα αυτοκίνητα και ο Χιλιανός Francisco Lopez (Aprilia) στις μοτοσικλέτες.
Ο Αμερικανός αναβάτης της Ducati έσπασε την αριστερή του ωμοπλάτη και δύο πλευρά οδηγώντας για πρώτη φορά μετά το ατύχημα που είχε πριν από σχεδόν δύο μήνες και η συμμετοχή του στις πρώτες δοκιμές του 2012, στη Sepang της Μαλαισίας (31/01), είναι πλέον αμφίβολη.
"Καθ’ οδόν" βρίσκεται το city car της Lotus το οποίο πρόκειται να διεκδικήσει μια θέση στην αγορά το 2015, προτάσσοντας τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτροκίνητου με την υπογραφή μιας φίρμας αυτοκινήτων επιδόσεων και τιμή χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό.
Η γκάμα του δημοφιλούς αυτοκινήτου πόλης διευρύνεται με την μελλοντική παρουσίαση πενταθέσιας/επταθέσιας έκδοσης.
Στον "συνήθη ύποπτο", το γραφείο ευρεσιτεχνιών με έδρα αυτήν τη φορά την Κίνα, οφείλεται η διαρροή, που έφερε στο φως της δημοσιότητας τις πρώτες εικόνες της τρίθυρης Σειράς 1.
Η Scuderia, όπως και οι Mercedes-Benz και Renault, φημολογείται ότι θα πυροδοτήσει για πρώτη φορά τον νέο κινητήρα, για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2014, σε λίγους μήνες. "Πρέπει να αγωνιζόμαστε με παραπομπές στην τεχνολογία των αυτοκινήτων παραγωγής μας", είπε ο Luca di Montezemolo.
Χάρη σε ένα hi-tech σύστημα που εξελίσσει η ιαπωνική φίρμα χρησιμοποιώντας ως "πειραματόζωο" το Prius, το υβριδικό μοντέλο αποκτά "αυτονομιστικές" τάσεις από τον οδηγό του, που μπορεί να το ελέγxει από απόσταση.
Ο Άγγλος οδηγός χαρακτήρισε "τιμωρία" την αυστηρή δίαιτα που ακολούθησε ακόμα και τη μέρα των Χριστουγέννων, μέσα στον "παραλογισμό" της McLaren να κερδίσει και το τελευταίο γραμμάριο για το μονοθέσιο του 2012.
Στην εκπνοή της χρονιάς κυριαρχίας του στη Formula 1, ο Γερμανός πρωταθλητής χαρακτηρίζεται ως ο ανώτερος εν ενεργεία οδηγός της Formula 1, ενώ σπουδαίες προσωπικότητες του σπορ εκτιμούν ότι θα κυριαρχήσει και το 2012 και ότι θα σπάσει ακόμα και τα ρεκόρ του Michael Schumacher!
Ένα φιλόδοξο σχεδιαστικό concept επιχειρεί να επαναφέρει τη θρυλική De Tomaso Mangusta στο σήμερα.
Τα νέα ποσά της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης που προκύπτουν για επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα αυξάνονται απο 33,33% έως 71,31%, ξεκινώντας πλέον από τα 4.000 ευρώ για αυτοκίνητα μέχρι τα 1.200 κ.εκ.
Οι ιδιοκτήτες ΙΧ οχημάτων έχουν, πλέον, επισήμως σύμφωνα με απόφαση του Υπ. Οικονομικών διορία μέχρι τις 13 Ιανουαρίου 2012 για να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας.
To ποσό των 13 δισεκατομμυρίων ευρώ θα αφιερώσει η γερμανική φίρμα στον τομέα έρευνας και εξέλιξης, όπου θα προστεθούν από το 2012 και 1.200 επιπλέον εργαζόμενοι.
Όσοι φορολογούμενοι έχασαν ή δεν έλαβαν ποτέ το σχετικό ειδοποιητήριο μπορούν να το τυπώσουν μέσω TAXIS, προσκομίζοντας την εκτύπωση στις αρμόδιες υπηρεσίες για την καταβολή των τελών.
Στις 1.417.400 μονάδες βάζει η γερμανική φίρμα τον πήχη για την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων το 2012, αυξάνοντας τις "προσδοκίες" της κατά 13% σε σχέση με το 2011.
Το υπουργείο Οικονομικων μελετά την παράταση της προθεσμίας για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας δίνοντας στους ιδιοκτήτες ΙΧ τη δυνατότητα εξόφλησής τους, αλλά και κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας μέχρι τις 10/01/12.
Η Honda ήταν ανάμεσα στις εταιρείες που είδαν μέρος της παραγωγής τους να καταστρέφεται από τις πλημμύρες που έπληξαν την Ταϊλάνδη. Πλέον, η ιαπωνική φίρμα διορθώνει τις ζημιές που άφησαν πίσω τους οι χειρότεροι μουσώνες των τελευταίων ετών, ξεκινώντας την καταστροφή... των κατεστραμμένων αυτοκινήτων.
O Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου βγήκε ως πιο ολοκληρωμένη και αξιόπιστη προσφορά αυτή της "Σφακιανάκης Α.Ε." και παραθέτει τις λεπτομέρειες για τη συμμετοχή στο θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2012.
Την ίδια συνταγή σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις σκέφτεται να εφαρμόσει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να εξασφαλίσει περισσότερες πιθανότητες διάκρισης για τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας της.
Με τον Fernando Alonso η Ferrari διαθέτει τον καλύτερο οδηγό της Formula 1, υποστηρίζει ο πρόεδρος της ιταλικής εταιρείας - ασκώντας πίεση στους εργαζόμενους της Scuderia να παρέχουν στον Ισπανό το 2012 ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442