
Ως «φτωχός συγγενής» εμφανίστηκε η Μύκονος στη φετινή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου
Η ΙΤΒ Berlin είναι η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση τουρισμού στον κόσμο και θεωρείται κριτήριο για την εξέλιξη της τουριστικής σεζόν. Η Μύκονος, βέβαια, έφερε μια απογοητευτική εικόνα στο γεγονός.
Απογοητευτική ήταν η εικόνα της Μυκόνου στη φετινή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου. Η εν λόγω έκθεση θεωρείται η μεγαλύτερη του κόσμου με πάνω από 160.000 επισκέπτες και 10.000 εκθέτες.
Μάλιστα, σύμφωνα με το Mykonos Live TV, σαν «φτωχός συγγενής» εμφανίστηκε το νησί των ανέμων στην έκθεση με έναν πάγκο αρκετά μικρό για μια έκθεση τέτοιου βεληνεκούς.
Η υποβαθμισμένη παρουσία σε μια σημαντική διοργάνωση που θεωρείται βαρόμετρο για την εξέλιξη της τουριστικής σεζόν, είναι άξια σχολιασμού, ειδικά μετά από μια καταστροφική χρονιά για το νησί των Ανέμων όπως η περυσινή. Βέβαια, δεν είναι ακόμη γνωστό αν ευθύνεται ο δήμος ή το υπουργείου Τουρισμού για την απογοητευτική εκπροσώπηση του νησιού.
Περίπτερα που ξεχώρισαν
Αντιθέτως, την ίδια ώρα, την προσοχή των επισκεπτών τράβηξε η Αλβανία, που ήταν τιμώμενη χώρα, αλλά και η Ισπανία με το περίπτερο της Ανδαλουσίας να κλέβει την παράσταση.
Από την μεριά της Ελλάδας, ξεχώρισε η παρουσία της Κω και της Κέρκυρας με προβολή σε οθόνης LCD.
Όπως είναι φυσικό, η θλιβερή εικόνα της Μυκόνου στην έκθεση του Βερολίνου δεν πέρασε απαρατήρητη από τα social media.
Οι αντιδράσεις
H Α.Π που βρέθηκε στην γερμανική πρωτεύουσα εκπροσωπώντας τουριστικό όμιλο της Σαντορίνης έγραψε: «Λυπήθηκα γι’ αυτό που είδα. Η Μύκονος και η Σαντορίνη, νο1 προορισμοί παγκοσμίως, να πρέπει να στριμωχτούν σε μικρά stand. Απαράδεκτο για τα brand που είμαστε. Αν θες μεγαλεία…μεγαλείο θα δείξεις».
Ο M.L εργαζόμενος στην Μύκονο ανέφερε: «Ας δώσουν καλύτερα τα χρήματα για την καθαριότητα της Μυκόνου, για να φτιάξουν καλύτερους δρόμους, για την ανακύκλωση, για καλύτερες συγκοινωνίες. Έτσι καθιστάς έναν τόπο παγκόσμιο προορισμό».
Άλλος χρήστης σχολίασε: «Τέσσερα από τα έξι μεγάλα κανάλια παίζουν καθημερινά όλη την ημέρα τουριστικές διαφημίσεις για την Τουρκία και τους παραθαλάσσιους προορισμούς τους. Απλά τα πράγματα».
Τέλος, σύμφωνα με το Mykonos Live TV, η Μύκονος καλείται να αποκτήσει «τη δική της στρατηγική επικοινωνίας και προβολής», καθώς «δεν μπορεί να είναι ‘φτωχός συγγενής’».
*Πηγή: Mykonos Live TV
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις