«Ήταν κεφάλαιο για την τηλεόραση» – Το Twitter υποκλίθηκε για τελευταία φορά στο Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης παρουσίασε στους τηλεθεατές το πολυαναμενόμενο φινάλε του Maestro που καθήλωσε εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο. Το Twitter είπε το δικό του «αντίο»...
Τι κι αν έχουν περάσει 24 ώρες από το φινάλε του Maestro; Το τηλεοπτικό κοινό φαίνεται πως δεν ήταν έτοιμο να αποχαιρετίσει τους «ήρωες» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, οι οποίοι από το 2022 μας έκαναν συντροφιά.
Η δραματική σειρά που ξεκίνησε από το MEGA κι αφού έγινε τεράστια επιτυχία στην Ελλάδα, ταξίδεψε σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα από το Netflix σπάζοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, έριξε αυλαία το βράδυ της Πέμπτης!
Το κοινό, που λάτρεψε το Maestro από το πρώτο επεισόδιο κι έγινε ένα με τους χαρακτήρες, είπε το βράδυ της Πέμπτης «αντίο» στον Ορέστη, στη Μαρία, στην Κλέλια, στον Φάνη, στην Σοφία, στον Αντώνη, στον Σπύρο, στην Χάρις, στην Αλεξάνδρα και σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που εδώ όλο αυτό το διάστημα έμπαιναν στα σπίτια μας και μας κρατούσαν συντροφιά, στέλοντάς μας παράλληλα ηχηρά μηνύματα.
Χαμός στο Twitter
Όπως ήταν λογικό, ήδη, από τα πρώτα λεπτά του επεισοδίου, τα πληκτρολόγια πήραν… φωτιά, με τους χρήστες του Χ να σχολιάζουν για μια ακόμη φορά -και τελευταία- κάθε σκηνή.
Τις εντυπώσεις, μεταξύ άλλων, έκλεψε για ακόμη μία φορά η ερμηνεία της Μαρίας Καβογιάννη, με τους χρήστες των social media να την αποθεώνουν στα σχόλια.
Θετικές εντυπώσεις άφησε και η ολοκλήρωση του ειδυλλίου της «Κλέλιας» με τον «Ορέστη», ενώ και η ιστορία της «Σοφίας» με τον «Μιχάλη» συγκίνησε το τηλεοπτικό κοινό.
Δείτε κάποιες από τις κορυφαίες αναρτήσεις
Το #Maestro ήταν μια εικόνα της ελληνικής κοινωνίας, μια διεισδυτική ματιά στις παθογένειες της και μια ελπίδα για το μέλλον. Μπορεί να μην άρεσε σε όλους, αλλά περνά πολλά μηνύματα που κρύβονται για χρόνια κάτω απ’ το χαλάκι.
Μια κακοποιημένη γυναίκα κατάφερε με την στήριξη των συνανθρώπων της να ελευθερωθεί από τον άντρα της & να ανθίσει σε μια δυναμική γυναίκα, που πλέον βοηθάει άλλες κακοποιημένες γυναίκες. Η πιο όμορφη εξέλιξη στην σειρά ❤️🫶! Μαρία Καβογιάννη σε ευχαριστούμε 🙏🙌!!! #Maestropic.twitter.com/BBy1epHeFS
Ενός λεπτού σιγή γι’αυτό το απαράμιλλο θέαμα, γι’αυτή τη γυναίκα- είδωλο που μας ΧΑΡΙΣε την παρουσία της, το χιούμορ και τη ζεστασιά της τόσο απλόχερα. Ευχαριστούμε 👑#Maestro#Maestroinbluepic.twitter.com/Jai9sjGrlI
Τελικά ο Ορέστης & η Κλέλια χώρισαν κι ας αγαπιοντουσαν, επειδή ήθελαν διαφορετικά πράγματα. Λογικό & ρεαλιστικό το τέλος της σχέσης τους. Χάρηκα που η Κλέλια τον άφησε πίσω, για να πάει να κυνηγήσει τα όνειρα της στην μουσική 🙏.#Maestropic.twitter.com/HtdCfoMKTE
Μου άρεσε το τέλος όλων των ηρώων 🥹❤️. Από το #Maestro κρατάω την μαγευτική μουσική, εξαιρετική σκηνοθεσία & φωτογραφία, τις συγκλονιστικές ερμηνείες, τα ωραία τοπία, τους Παξούς, τις όμορφες σχέσεις & φιλίες & όλα τα κοινωνικά μηνύματα που πέρασε για την σκληρή πραγματικότητα. pic.twitter.com/rmZMvPGXIK
Λίγο πριν από την έναρξη του τελευταίου επεισοδίου, ο δημιουργός της δημοφιλούς σειράς, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, έκανε μία ανάρτηση στο Instagram, δημοσιεύοντας σειρά φωτογραφιών με τους πρωταγωνιστές από τα γυρίσματα.
«Τρία χρόνια τώρα ασταμάτητα ζω αυτό το ταξίδι του ΜΑΕΣΤΡΟ με όλους αυτούς τους ανθρώπους που χρωστάω τόσα πολλά. Απόψε στην Ελλάδα ήρθε η ώρα αυτή η μουσική να κάνει το φινάλε της.
Όμως όταν ένα μουσικό κομμάτι τελειώνει, υπάρχει πάντα μια συνέχεια που γεννιέται μέσα από αυτό. Το πεντάγραμμο είναι εκεί. Οι νότες το ίδιο. Μένει να έρθει η επόμενη έμπνευση ώστε να γραφτεί ένα νέο κεφάλαιο, μια νέα σύνθεση.
Οι ήρωες και η ιστορία του Μαέστρο παραμένουν για μένα πηγή έμπνευσης. Είναι σαν ένα μαγικό κουτί που αν ανά πάσα στιγμή το ανοίξεις, έχει μέσα ζωές και ιστορίες που όλοι μας βρίσκουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας.
Θέλω μέσα από την ψυχή μου να σας ευχαριστήσω όλους, που με την αγάπη και αποδοχή σας κάνατε όλους εμάς περήφανους γι’ αυτό που φτιάξαμε. Τελικά, αξίζει τον κόπο να παλεύεις σκληρά για κάτι που πιστεύεις. Goodbye Maestro. For now» έγραψε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στη λεζάντα της ανάρτησής του.