VW Tayron: Το «νέο» Tiguan Allspace
Η γερμανική φίρμα προετοιμάζει τον εμπλουτισμό της γκάμας της με ένα νέο επταθέσιο SUV διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης, diesel και υβριδικής τεχνολογίας
- Κωνσταντίνος Καραμανλής: «Τι άλλο μπορώ να περιμένω πιο ωραίο;»
- Τουρκία: Διπλή γυναικοκτονία με αποκεφαλισμό στην Κωνσταντινούπολη – Ο βασικός ύποπτος αυτοκτόνησε
- Τριπλασιάστηκαν οι ακυρώσεις συνδρομών στo Netflix - H κίνηση του προέδρου που έφερε το cancel
- Δημοσκόπηση για ΠΑΣΟΚ: Το προβάδισμα Ανδρουλάκη και τα σενάρια για τον δεύτερο γύρο
HVW ανακοίνωσε την πρεμιέρα του νέου επταθέσιου SUV της, ονόματι Tayron για τις 10 Οκτωβρίου οπότε και θα παρουσιάσει το μοντέλο που ουσιαστικά θα υποκαταστήσει το Tiguan Allspace. Να σημειωθεί ότι αν και η γερμανική φίρμα δεν διέθετε μέχρι στιγμής στην Ευρώπη μοντέλο με αντίστοιχη ονομασία, το Tayron μετράει πολλά χρόνια παρουσίας του ως επταθέσιο στην κινεζική αγορά.
Κάπως έτσι παρά το γεγονός ότι η VW δεν έχει δημοσιοποιήσει ευκρινείς εικόνες και στοιχεία για το νέο Tayron, αυτό έχει ήδη δει το φως της δημοσιότητας μέσω Κίνας καθώς η εκεί νομοθεσία υποχρεώνει τους κατασκευαστές να δημοσιοποιούν τις εικόνες και ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων τους προτού τα οδηγήσουν στην παραγωγή.
Οι πρώτες εικόνες του Tayron που προέκυψαν με τον παραπάνω τρόπο το ταυτοποιούν ως την μεγαλύτερη, επταθέσια εκδοχή του Tiguan με μήκος που θα ξεπερνά τα 4,7 μέτρα και μεταξόνιο που θα αγγίζει τα 2,8 μέτρα προκειμένου να προσφέρει μια άνετη μετακίνηση ακόμα και με τα επτά καθίσματα κατειλημμένα.
Αυτονόητα σε αισθητικό επίπεδο, το Tayron θα ακολουθήσει τη γραμμή του πρόσφατου Tiguan, ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για τον τεχνολογικό του και ψηφιακό εξοπλισμό με κυρίαρχα μια οθόνη 10,25 ιντσών σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με οθόνη 12,9 ιντσών για το infotainment ή προαιρετικά 15,0 ιντσών.
Αφετηρία για το Tayron θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική MQB Evo η οποία φιλοξενεί τόσο το Tiguan όσο και το Skoda Kodiaq μεταξύ άλλων. Αυτό σημαίνει ότι οι δυνητικοί αγοραστές του επταθέσιου SUV θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε κινητήρες βενζίνης, diesel, ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά σύνολα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του επαναφορτιζόμενου υβριδικού Skoda Kodiaq, η ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνά τα 100 χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα εμφανίζονται εξαιρετικά χαμηλά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις