Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024
weather-icon 21o
BMW M5 Sedan: Πληθωρική plug-in υβριδική ισχύς

BMW M5 Sedan: Πληθωρική plug-in υβριδική ισχύς

H ισχυρότερη έκφραση της νέας Σειράς 5 δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών

Με την BMW να έχει ήδη δώσει στη δημοσιότητα teasers από την M5 Touring, θέση στα πεδία δοκιμών παίρνει η τετράθυρη έκδοση με καμουφλάζ σε στοχευμένα σημεία που αποκαλύπτουν λίγα ακόμα παραπάνω στοιχεία για την προσωπικότητά της.

Οι επιρροές από την ήδη γνωστή νεότερη γενιά της Σειράς 5 και την αμιγώς ηλεκτρική i5 είναι προφανείς και αυτονόητες. Αυτό που επίσης παρατηρεί κανείς είναι η έλλειψη εξάρσεων καθώς η BMW τηρεί παραδοσιακά την Μ5 σχετικά «υποτονική» σε σχέση με άλλες εφαρμογές του M Division.

Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν ένα νέο κάθετο στοιχείο στη γρίλια που προφανώς φιλοξενεί κάποιου είδους ραντάρ. Το κάθετο στοιχείο συνεχίζει και στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, μια ιδιαιτερότητα αποκλειστική στην Μ5.

Τα υπόλοιπα στοιχεία παραμένουν ίδια αν και πλέον είναι ορατό το νεύρο που διατρέχει το καπό με «κατεύθυνση» την γρίλια. Το παζλ συμπληρώνουν μια διακριτική αεροτομή οι διογκωμένοι θόλοι που προδίδουν μεγαλύτερα μετατρόχια και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στα ενδότερα, η Μ5 θα ακολουθήσει τα πρότυπα της νέας Σειράς 5 παραλαμβάνοντας το νεότερο σύστημα infotainment iDrive 8, με συνδεσιμότητα 5G και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας. Αυτά θα φιλοξενούνται σε δύο οθόνες 14,9 και 12,3 ιντσών σε ενιαία κοίλη επιφάνεια. Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν bucket καθίσματα από ανθρακόνημα καθώς και οι συνήθεις λεπτομέρειες του M Division.

Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο η νέα Μ5 θα επωφεληθεί από plug-in υβριδική τεχνολογία πιθανότατα με προέλευση την ΧΜ. Θα πρόκειται για ένα συνδυασμό ενός V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ που στο πληθωρικό SUV του Μ Division προσφέρει ισχύ από 653 έως και 750 ίππους.

Η ισχύς θα μεταδίδεται αυτονόητα και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων ενώ τις προδιαγραφές της έκδοσης θα συμπληρώσουν ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης, διαφορετική προσέγγιση στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης ενώ το παρών θα δώσουν και όλα τα διαφορετικά ρυθμισμένα προγράμματα οδήγησης Μ που θα εξασφαλίζουν την μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της.

Φωτογραφίες: Automedia

inSports

Μεντιλίμπαρ: «Ήμασταν τυχεροί, από τους 28 παίκτες στον Ολυμπιακό οι 20 καταλάβαιναν ισπανικά»

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ σε συνέντευξή του σε ισπανικό Μέσο, τόνισε ένα ενδιαφέρον στοιχείο που τον βοήθησε να πετύχει με τον Ολυμπιακό την κατάκτηση του Europa Conference League

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024