Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Citroen C3 Aircross: Περιπετειωδες και επταθέσιο

Citroen C3 Aircross: Περιπετειωδες και επταθέσιο

H γαλλική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα του C3 με την πιο περιπετειώδη παραλλαγή του με μήκος 4,39 μ. και θα διατεθεί και σε επταθέσια έκδοση

Μετά την αποκάλυψη του C3 στις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του όσο και στις βενζινοκίνητες η γαλλική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της, συμπληρώνει τις επιλογές του πλήρως ανανεωμένου σχεδιαστικά, με έμπνευσή το πρωτότυπο Oli, μοντέλου της με μια crossover παραλλαγή του η οποία κατά τις συνήθεις πρακτικές των Γάλλων, υιοθετεί την ονομασία C3 Aircross. Σε σχέση με τις ήδη γνωστές παραπάνω εκδόσεις του μοντέλου, η νέα εκδοχή του διαθέτει μια διαφορετική πιο επίπεδη όψη, διαφορετικού χρώματος  προφυλακτήρα καθώς και ανασχεδιασμένα φτερά τα οποία κρύβουν μεγαλύτερα μετατρόχια.

Το πίσω τμήμα είναι σχεδόν όμοιο με το supermini με εξαίρεση τα φώτα και τον προφυλακτήρα που είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα για την περίσταση του Aircross. Στην πιο περιπετειώδη εικόνα συνηγορούν οι ράγες οροφής, τα προστατευτικά στους θόλους και περιμετρικά του αμαξώματος.

Ακόμα σημαντικότερο είναι ωστόσο ότι το C3 Aircross, παρά την κατηγορία B όπου ανήκει, θα διατεθεί και σε επταθέσια έκδοση. Όπως και η μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση αμαξώματος, το Aircross θα είναι διαθέσιμο τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όσο και υβριδική και «απλή» βενζινοκίνητη.

Ως υπενθύμιση η βασική έκδοση βενζίνης εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρου σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με απόδοση 100 ίππους. Η ήπια υβριδική αξιοποιεί τον ίδιο κινητήρα προσφέροντας έως 130 ίππους με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η ηλεκτρική έκδοση αναμένεται να επωφεληθεί από μπαταρία 44 kWh και ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 113 ίππους. Με δεδομένο ωστόσο το μεγαλύτερο μεταξόνιο του C3 Aircross κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να αξιοποιηθεί και μεγαλύτερη μπαταρία.

Αυτονόητα και ο σχεδιασμός του εσωτερικού μιμείται τις προδιαγραφές των ήδη γνωστών C3 με την γαλλική φίρμα να σημειωθεί ότι το νέο μήκος των 4,39 μέτρων εξασφαλίζει ακόμα περισσότερο χώρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος. Επίκεντρο στο ταμπλό αποτελεί η γνώριμη οθόνη των 10,0 ιντσών σε συνδυασμό με head-up display σε ρόλο πίνακα οργάνων ενώ οι πλουσιότερα εξοπλισμένες εκδόσεις αναμένεται να εφοδιάζονται με κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών, αυτόματα φωτιστικά σώματα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες καθώς και εργονομικά καθίσματα Advance Comfort.

Sports in

Μπροστά του μόνο τελικοί

Ο Ολυμπιακός έφυγε από τον Καρβαλιάλ, πήγε στον Μεντιλίμπαρ και τα αποτελέσματα δείχνουν απολύτως ορατά.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024