Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
H Denza προσγειώνεται στην Ευρώπη

H Denza προσγειώνεται στην Ευρώπη

Η BYD συστήνει από την έκθεση της Γενεύης στο ευρωπαϊκό κοινό, την Denza μέσω ενός πολυτελούς van και ενός αμιγώς ηλεκτρικού SUV

Στην φετινή έκθεση της Γενεύης την τιμητική τους έχουν κυρίως οι κινέζοι κατασκευαστές οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την ελβετική έκθεση προκειμένου να συστήσουν στο κοινό νέες προτάσεις, άλλες αναμενόμενες και άλλες λιγότερο αναμενόμενες.

Στην κατηγορία των λιγότερο αναμενόμενων, συγκαταλέγεται η πρεμιέρα της Denza, θυγατρικής της BYD η οποία αρχικά, όταν πρωτοδημιουργήθηκε το 2010, αποτέλεσε κοινοπραξία της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας  και του τότε ομίλου Daimler o όποιος όμως έκτοτε, κατά την αναδιάρθρωση της εταιρείας το 2021, μείωσε το μερίδιο του  σε 10%.

Πλέον η BYD συστήνει την Denza στο ευρωπαϊκό κοινό, παρουσιάζοντας στην ελβετική έκθεση το D9, ένα πολυτελές επιβατικό van που βάζει στο στόχαστρο προτάσεις όπως το πρόσφατο, αντίστοιχου ύφους Lexus LM. Να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο, εξελιγμένο για την Ευρώπη καθώς το μοντέλο διατίθεται στην Κίνα από το 2022. Στην Ευρώπη το D9 θα είναι διαθέσιμο είτε ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο είτε ως plug-in υβριδικό.

Στο προκείμενο, το D9 κρύβει πίσω από την τετραγωνισμένη σιλουέτα του τρεις σειρές ρυθμιζόμενων καθισμάτων σε διάταξη 2+2+3 που είναι προσβάσιμα μέσω των ηλεκτρικών πλευρικών θυρών. Να σημειωθεί ότι αναλόγως την επιλογή συνόλου το κινεζικό πολυτελές van είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικές «όψεις» όπου κυριαρχεί το διαφορετικό μοτίβο γρίλιας. Στα de facto εξοπλιστικά χαρακτηριστικά του συγκαταλέγεται η παρουσία πανοραμικής ηλιοροφής η οποία συνηγορεί στην αίσθηση ευρυχωρίας του θαλάμου επιβατών.

Αν και η BYD δεν δημοσιοποιεί περισσότερα στοιχεία για το van με τα σήματα της Denza, αξίζει αν σημειωθεί ότι με βάση την έκδοση που είναι διαθέσιμη στην κινεζική αγορά το D9 έχει μήκος 5,25 μ., πλάτος 1,96 μ. και ύψος 1,92 μ. ενώ το γενναιόδωρο μεταξόνιο διαμορφώνεται σε 3,11 μέτρα.

Την πολυτέλεια της κατασκευής υπογραμμίζουν τα πλήρως ρυθμιζόμενα και, εφόσον το καλεί η περίσταση, αναδιπλούμενα καθίσματα τα οποία επωφελούνται από σύστημα ψύξης/θέρμανσης αλλά και λειτουργία μασάζ. Στην μεσαία σειρά καθισμάτων αξιοποιούνται πολυθρόνες τύπου «captain» ενώ ακόμα και η τελευταία σειρά καθισμάτων διαθέτει θύρες USB και ένα πτυσσόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο.

Επιπλέον εκτός από τις εθιμοτυπικές οθόνες για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων το D9 διαθέτει επιπλέον οθόνες για τους επιβαίνοντες, για τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών, προσαρμοσμένες στα υποβραχιόνια της δεύτερης σειράς καθισμάτων ενώ προαιρετικά μπορεί να επιλεγεί και σύστημα ψυχαγωγίας που τοποθετείται στα προσκέφαλα των εκάστοτε μπροστινών καθισμάτων. Την εξοπλιστική του εικόνα μπορεί να συμπληρώσει mini bar με χωρητικότητα έως και έξι φιάλες, αλλά και ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός καθώς και ένα ηχοσύστημα Dynaudio.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Κίνα η plug-in υβριδική έκδοση συνδυάζει ένα turbo κινητήρα 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες 20,4 ή 40 kWh με απόδοση 300 ίππους σε δικίνητη διαμόρφωση ή σε τετρακίνητη διαμόρφωση η οποία επωφελείται από ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα  που, επιπλέον, αυξάνει την ισχύ στους 407 ίππους.

Η ηλεκτρική έκδοση είναι επίσης διαθέσιμη ως δικίνητη ή ως τετρακίνητη με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ 313 και 375 ίππων αντίστοιχα. Αμφότερες εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου σιδήρου 103,4 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως 620 χλμ. στην πρώτη περίπτωση και έως 600 χλμ. στη δεύτερη.

Εκτός από το πολυτελές van η Denza παρουσιάζει επίσης στη Γενεύη ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV ονόματι N7 το οποίο πλασάρεται ως πολυτελές διαθέτοντας στις προδιαγραφές του ρυθμιζόμενη αερανάρτηση, πανοραμική ηλιοροφή, ταμπλό που καταλαμβάνεται εξολοκλήρου από οθόνες και υπόσχεται αυτονομία 570 χλμ. αλλά και ισχύ επαναφόρτισης έως 230 kW.

H διάθεση μοντέλων της Denza στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει από τα τέλη της χρονιάς.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024