Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024
weather-icon 21o
BYD Atto 2: Με ευρωπαϊκή προοπτική

BYD Atto 2: Με ευρωπαϊκή προοπτική

Η κινεζική φίρμα παρουσίασε στην Κίνα ένα νέο μοντέλο με ευρωπαϊκές προοπτικές

ΗΒYD έχει δημιουργήσει τελευταίως αρκετό θόρυβο γύρω από το όνομα της κυρίως για οικονομοτεχνικούς λόγους και για την διελκυστίνδα της με την Tesla όσο και για την διαδικασία έναρξης της αντιπροσώπευσής της στην ελληνική αγορά. Πέραν των πρόσκαιρων τίτλων η BYD δραστηριοποιείται ήδη σε σχεδόν 20 χώρες της Ευρώπης με τρία μοντέλα και αυτονόητα συνεχίζει να εμπλουτίζει την γκάμα της στην έδρα της, την αχανή κινεζική αγορά.

Μια από τις τελευταίες πρεμιέρες της στην κινεζική αγορά αλλά με σαφές ευρωπαϊκό ενδιαφέρον είναι το BYD Yuan Up, ένα μικρό αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV που τοποθετείται κάτω από το γνωστό στην Ευρώπη Atto 3 και ακριβώς λόγω μεγέθους θα αποτελούσε δυνητικά ιδανική πρόταση για την Ευρώπη όπου, όταν διατεθεί αναμένεται να υιοθετήσει την πιο «φιλική» για τα ευρωπαϊκά δεδομένα και συνήθειες ονομασία Atto 2.

Οι πρώτες εικόνες που δημοσιεύτηκαν στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης προδίδουν μια προσεγμένη σχεδίαση με έμφαση στις λεπτομέρειες όπως προδίδουν τα πολυπλοκα μοτίβα των πίσω φωτιστικών σωμάτων, τα χαρακτηριστικά προστατευτικά χαμηλά στα πλευρά του αμαξώματος, οι κρυμμένες χειρολαβές και οι ανάγλυφοι προφυλακτήρες. Σύμφωνα με τις συστάσεις το Atto 2 έχει 4,31 μ. μήκος, 1,8 μ. πλάτος και 1,675 μ. ύψος διαθέτοντας μεταξόνιο 2,62 μέτρων, διαστάσεις ανάλογες του smart #1.

Το εσωτερικό ακολουθεί μια πιο συμβατική σχεδίαση αν και διαθέτει όλες τις ψηφιακές ευκολίες που απαιτεί η εποχή με κυρίαρχο τον πλήρη ψηφιακό πίνακα οργάνων και την ευμεγέθη οθόνη για το infotainment. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει ο περιστροφικός επιλογέας από κρύσταλλο καθώς και οι πλευρικές χειρολαβές εμπνευσμένες από τα πιο σκληροπυρηνικά off-roader.

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά προς το παρόν η BYD ανακοινώνει ισχύ 95 και 176 ίππων από ένα τοποθετημένο μπροστά ηλεκτρικό μοτέρ διαθέσιμο στις δύο αυτές διαβαθμίσεις το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία λιθίου φωσφορικού σιδήρου όπως τα ήδη γνωστά στην Ευρώπη Atto 3 και Dolphin. Αφετηρία για το μοντέλο αποτελεί η e-Platform 3.0 όπου οι παραπάνω μπαταρίες ακολουθούν διάταξη «Blade», δηλαδή αποτελούν δομικό στοιχείο του πλαισίου.

Sports in

Μπιφουμά, Ποντένσε, Ζίφκοβιτς, Βόκολος: Συζητήθηκαν για διαφορετικούς λόγους

Οι πρωταγωνιστές της Κυριακής είχαν να πουν πολλά...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024