Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Επιχειρήσεις: Πότε γίνονται οι αποτελεσματικότερες συσκέψεις;

Επιχειρήσεις: Πότε γίνονται οι αποτελεσματικότερες συσκέψεις;

Διεθνής έρευνα της Calendly που δημοσίευσε το «Business Insider» αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τα meetings των στελεχών των επιχειρήσεων

Δευτέρα, Τρίτη ή Τετάρτη; Ή μήπως Παρασκευή; Δεν είναι εύκολο να αποφασίσει ένας μάνατζερ ποια ημέρα της εβδομάδας θα ορίσει τις επαγγελματικές συναντήσεις με τα στελέχη της επιχείρησης.

Κάποιοι προτιμούν την αρχή της εβδομάδας για να προγραμματίσουν το άμεσο μέλλον. Άλλοι το τέλος της βδομάδας, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να γίνει ο απολογισμός των προηγούμενων ημερών και ο χρόνος για να οργανωθεί καλύτερα η παραγωγή την επόμενη εβδομάδα.

«Τελικά η πλειονότητα των μάνατζερ προτιμούν να χωρίσουν το αχλάδι στα δύο», γράφει ο Κλοντ Φουκέ στη «Les Echos». Αυτό τουλάχιστον φαίνεται από δημοσίευμα του αμερικανικού περιοδικού «Business Insider», το οποίο ανέλυσε τα στοιχεία από έρευνα που δημοσίευσε η επίσης αμερικανική διαδικτυακή εφαρμογή ημερολογίου και κρατήσεων ραντεβού Calendly. Διότι, σύμφωνα με την έρευνα, οι εταιρείες προτιμούν να οργανώσουν μια συνάντηση την Τετάρτη. Στη μέση δηλαδή της εβδομάδας. Και μάλιστα με τη φυσική παρουσία των συμμετεχόντων, όχι με τηλεδιάσκεψη.

Η σημασία τού να βρίσκονται ενώπιοι ενωπίοις οι συσκεπτόμενοι είναι η αιτία που πολλές επιχειρήσεις διοργανώνουν τα meetings ημέρα Τετάρτη. «Δεν πρέπει να εκπλήσσει το εύρημα της έρευνας», εξηγεί το «Business Insider». «Διότι τη Δευτέρα ή την Παρασκευή πολλοί εργαζόμενοι απουσιάζουν από τα γραφεία της επιχείρησης, καθώς έχουν συμφωνήσει να εργάζονται εξ αποστάσεως».

Αν ωστόσο πρόκειται για την οργάνωση εξ αποστάσεως συνάντησης, «προφανώς είναι η Τρίτη που επιλέγεται συχνότερα», υπογραμμίζει το «Business Insider». Οι τηλεδιασκέψεις τις Τρίτες, εξάλλου, έχουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα για όσους δυσανασχετούν με τις επαγγελματικές συσκέψεις: κατά κανόνα αποδεικνύονται πιο σύντομες. Διαρκούν λιγότερο κι αυτό επειδή ακριβώς γίνονται εξ αποστάσεως, μέσω Skype ή άλλων διαδικτυακών εφαρμογών.

«Μόνο το ένα τρίτο των συσκέψεων με φυσική παρουσία των συμμετεχόντων διαρκούν έως 30 λεπτά. Αντίθετα, μία στις δύο τηλεδιασκέψεις δεν ξεπερνά το μισάωρο», υπογραμμίζουν οι αναλυτές της έρευνας. Εξυπακούεται ότι η συχνότητα των συσκέψεων εξαρτάται άμεσα και από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η κάθε εταιρεία. Στις επιχειρήσεις του τύπου, για παράδειγμα, οι συσκέψεις είναι αναγκαστικά καθημερινές.

Ποτέ την Κυριακή

Η έρευνα που διεξήχθη από την Calendly τον Δεκέμβριο του 2023 με βάση δεδομένα από περισσότερους από 20 εκατομμύρια πελάτες της (οι μισοί εκ των οποίων βρίσκονται εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών), επιβεβαιώνει μεταξύ άλλων και το αυτονόητο, ότι οι συσκέψεις συναδέλφων που πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα είναι οι πλέον αντιδημοφιλείς.

Ιδιαίτερα οι εκ του σύνεγγυς συναντήσεις είτε στους χώρους δουλειάς είτε εκτός (αλλά για επαγγελματικούς λόγους, όχι για διασκέδαση…) συνιστούν μια αφόρητη αγγαρεία για τους συμμετέχοντες ανεξαρτήτως ιεραρχίας στην επιχείρηση, διότι ροκανίζουν τον ελεύθερο χρόνο τους. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την έρευνα, οι συσκέψεις που διοργανώθηκαν Σάββατο το 2023 εμφανίστηκαν μειωμένες κατά 17% συγκριτικά με εκείνες που είχαν διοργανωθεί το 2021, ενώ η μείωση όσων διοργανώθηκαν Κυριακή έφθασε πέρυσι το 29%.

2 με 6 το απόγευμα

Η μεγάλη πλειονότητα των meetings οργανώνεται το απόγευμα, μεταξύ 14.00’ και 18.00’. Όπως δείχνει όμως η έρευνα που δημοσιεύει το «Business Insider», οι εργαζόμενοι εμφανίζονται όλο και πιο πρόθυμοι να συμμετέχουν σε συσκέψεις δια της φυσικής τους παρουσίας ή διαδικτυακές, νωρίς το απόγευμα. «Σχεδόν μία στις τέσσερις συσκέψεις πραγματοποιήθηκαν την περασμένη χρονιά από τις 7 έως τις 8 το βράδυ», υπογραμμίζει το ηλεκτρονικό περιοδικό.

Αύξηση σημείωσαν πέρυσι (συγκριτικά με το 2021 που είχε πραγματοποιηθεί ανάλογη έρευνα) και οι μεσημεριανές συσκέψεις στελεχών. Συγκεκριμένα εκείνες που διοργανώθηκαν μεταξύ 11.00’ και 13.00’ σημείωσαν αύξηση 48% συγκριτικά με το 2021.

Τα στοιχεία της Calendly έδειξαν ότι στις συναντήσεις αυτές αρκετές φορές συνήθως οι συμμετέχοντες έτρωγαν. Επρόκειτο δηλαδή για γεύματα εργασίας που διοργανώνονταν κατά κανόνα στους χώρους της επιχείρησης. Είναι δα γνωστό ότι τα τραπέζια των συνεδριάσεων δεν προσφέρονται μόνο για να αναλύονται καινοτόμες ιδέες αλλά και για να καταλύονται νόστιμα μεζεδάκια.

Πηγή ΟΤ

Sports in

Μεγαλώνει ο μύθος του Ολυμπιακού: 42ος ευρωπαϊκός τελικός

O oργανισμός του Ολυμπιακού συνεχίζει να γράφει ιστορία και μετά την τεράστια επιτυχία της ομάδας χάντμπολ, έφτασε τους 42 ευρωπαϊκούς τελικούς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024