Τετάρτη 01 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Ηλεκτροκίνηση: Η Ιταλία εξετάζει επιδοτήσεις 1 δισ. δολαρίων

Ηλεκτροκίνηση: Η Ιταλία εξετάζει επιδοτήσεις 1 δισ. δολαρίων

Ένα σχέδιο ύψους 1 δισ. δολαρίων προς ενθάρρυνση των πολιτών να αντικαταστήσουν τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα με EVs επεξεργάζεται η ιταλική κυβέρνηση

Ένα σχέδιο ύψους 1 δισ. δολαρίων προς ενθάρρυνση των πολιτών να αντικαταστήσουν τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα με EVs επεξεργάζεται η ιταλική κυβέρνηση.

Το πακέτο, το οποίο σύμφωνα με το Bloomberg συζητείται από το υπουργείο Βιομηχανίας, θα περιλαμβάνει οικονομικά κίνητρα αξίας έως και 13.750 ευρώ ώστε να επιτραπεί στους πολίτες με ετήσιο εισόδημα χαμηλότερο από 30.000 ευρώ να εγκαταλείψουν τα οχήματα με κινητήρα Euro 2, τα οποία είναι ηλικίας άνω των 20 ετών, και να αγοράσουν νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το σχέδιο και ο στόχος

Ο στόχος, σύμφωνα με το έγγραφο, είναι «να αλλάξει ο στόλος των οχημάτων της Ιταλίας, ο οποίος είναι ένας από τους παλαιότερους στην Ευρώπη, με τουλάχιστον 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα [με κινητήρες] Euro 3» ή οχήματα νεότερης τεχνολογίας. Το σχέδιο θα στήριζε επίσης «τις οικογένειες με χαμηλό εισόδημα και την αγορά αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στη χώρα».

Η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη έχει αρχίσει να επιβραδύνεται

Το σχέδιο θα παρουσιαστεί σε συνάντηση με εκπροσώπους του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας την 1η Φεβρουαρίου, σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Βιομηχανίας.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ιταλία αυξήθηκαν κατά 19% το 2023 σε περίπου 1,57 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη (2 Ιανουαρίου). Το μερίδιο αγοράς EV της Ιταλίας είναι χαμηλότερο από ό,τι σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.

Προκλήσεις για την Ευρώπη

Όπως σημειώνει το Bloomberg, μετά από χρόνια αλματώδους αύξησης των πωλήσεων η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη έχει αρχίσει να επιβραδύνεται.

Σε αυτό το πλαίσιο, αναλυτές της Citi επισήμαναν στο οικονομικό πρακτορείο ότι η ΕΕ είναι απίθανο να επιτύχει τους στόχους της αναφορικά με την διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην ήπειρο ως το τέλος της δεκαετίας, εκτός και αν το μπλοκ βελτιώσει τη βιομηχανική του πολιτική και οι αυτοκινητοβιομηχανία θέσουν σε κυκλοφορία φθηνότερα ηλεκτρικά οχήματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Πηγή: ΟΤ.gr

Sports in

Άιρτον Σένα: Τριάντα χρόνια χωρίς τον θρύλο

Έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε που ο «θεός» των γκραν πρι μετακόμισε σε άλλες πίστες, αφού φρόντισε να φτιάξει τις επίγειες...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 01 Μαϊου 2024