Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Χριστούγεννα: Tα δώρα που χαρίζουν οι πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο

Χριστούγεννα: Tα δώρα που χαρίζουν οι πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο

Και οι δισεκατομμυριούχοι ανταλλάσσουν δώρα... απλώς είναι ακριβότερα

Μετρώντας αντίστροφα για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά η Nicole Pollard Bayme, personal shopper με ειδίκευση στο luxury lifestyle αποκαλύπτει ποια είναι τα δώρα που αγοράζει εκ μέρους ανθρώπων που έχουν στον τραπεζικό τους λογαριασμό καταθέσεις με πολλά μηδενικά.

Η Nicole Pollard Bayme, ιδρύτρια της εταιρείας luxury styling Lalaluxe, δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από έναν πελάτη της. Ήθελε μία Himalayan Birkin με διαμάντια, τυλιγμένη και έτοιμη για τις γιορτές.

Η Hermès Himalaya Birkin είναι το «ιερό δισκοπότηρο» για κάθε συλλέκτη τσαντών

Ακολουθώντας την επιθυμία του πελάτης της η personal shopper στράφηκε στο διεθνές δίκτυο των εμπόρων με το οποίο συνεργάζεται και εξασφάλισε την σπάνια τσάντα Hermès, που πωλείται αντί 750.000 δολαρίων. Την έβαλε σε ένα αεροπλάνο συνοδεία ασφάλειας και τα Χριστούγεννα βρισκόταν κάτω από ένα δέντρο.

«Θέλουν απλά να δουν το καλύτερο από τα καλύτερα»

Η Nicole Pollard Bayme είναι επαγγελματίας πολυτελούς lifestyle, εδρεύει στο Λος Άντζελες και χρεώνει 600 δολάρια την ώρα για τις υπηρεσίες της.

«Για το άτομο που έχει τα πάντα, γιατί να μην έχει και διαμάντια στην τσάντα του;», εξηγεί η Pollard Bayme στο Business Insider. 

Άλλωστε, οι δισεκατομμυριούχοι ανταλλάσσουν δώρα όπως κάνουν όλοι. Απλά τα δικά τους κοστίζουν πολύ ακριβότερα και θέλουν ίσως περισσότερη σκέψη.

Τι μπορείς όμως να πάρεις σε κάποιον που έχει τα πάντα;

«Θέλουν απλά να δουν το καλύτερο από τα καλύτερα», λέει η Elisabeth Brown, της εταιρείας concierge Knightsbridge. «Πραγματικά δεν υπάρχει μπάτζετ, θέλουν απλά αυτό που θέλουν και στόχος τους είναι να το κάνουν πραγματικότητα».

Chanel, Rolex και Hermès έχουν την τιμητική τους

Σύμφωνα με την Pollard Bayme, τα brands που ζητούν περισσότερο οι πολυεκατομμυριούχοι πελάτες της είναι Chanel, Rolex και Hermès. Ειδικά οι τσάντες Birkin αντιμετωπίζονται από αυτούς τους ανθρώπους σαν συλλεκτικά είδη.

Ο Winston Chesterfield, ιδρυτής της Barton, λονδρέζικη εταιρεία συμβούλων που εστιάζει στους εύπορους πελάτες, ξέρει μία συλλέκτρια Hermès που κάθε χρόνο παίρνει για δώρο από τον σύζυγό της μία τσάντα σε άλλο χρώμα. Μαζί, της χαρίζει διάφορά πολυτελή είδη στην ίδια απόχρωση.

Πολύ συχνά, τα δώρα σχετίζονται με τα χόμπι και τα ενδιαφέροντα του παραλήπτη. Οικογένειες που απολαμβάνουν πεζοπορίες μπορεί να κάνουν δώρο ο ένας στον άλλο τον καλύτερο εξοπλισμό από ακριβά brands όπως Moncler και Loro Piana.

Άνθρωποι που εκτιμούν το καλό φαγητό μπορεί να κάνουν δώρο μία πτήση στην Ιταλία σε συνδυασμό με μία εξαιρετική γαστρονομική εμπειρία.

Άλλοι, βέβαια, προχωρούν ένα βήμα πιο πέρα. Όπως ένας πελάτης της Knightsbridge Circle που αγόρασε έναν αμπελώνα στην Τοσκάνη αντί 5 εκατ. δολαρίων για να τον κάνει δώρο σε έναν λάτρη των κρασιών. Μαζί με τον αμπελώνα πήρε μία έπαυλη στην οποία είχε μείνει κάποτε ο Ναπολέων, με τις δικές της εγκαταστάσεις παραγωγής μελιού και ελαιόλαδου.

Και οι εμπειρίες κοστίζουν

Αλλά την ίδια στιγμή, όπως συμβαίνει με όλους τους καταναλωτές, πολλοί δισεκατομμυριούχοι δεν θέλουν πια άλλα δώρα, αλλά προτιμούν να δωρίσουν κάποια εμπειρία.

Οι δισεκατομμυριούχοι απολαμβάνουν την ευκαιρία να συναντήσουν και να μάθουν από τους καλύτερους, είτε πρόκειται για ένα μάθημα μαγειρικής με έναν σεφ με αστέρι Michelin ή για ένα σετ μαζί με έναν διάσημο DJ. Για τέτοιες εμπειρίες, το κόστος μπορεί συχνά να είναι εξαψήφιο.

«Οι άνθρωποι φαίνεται να είναι λίγο κουρασμένοι με αυτό που ονομάζουμε ‘σκληρή πολυτέλεια’», λέει ο Chesterfield στο Business Insider. Μία εύπορη κυρία είπε στον σύζυγό της ότι δεν θέλει άλλα κοσμήματα, αφότου πέρασε μήνες ολόκληρους κλεισμένη στο σπίτι της, παραγγέλνοντας πολυτελή είδη από το ίντερνετ στην πανδημία.

Κάποιοι πελάτες νοικιάζουν ιδιωτικά νησιά στην Καραϊβική για τις γιορτές ή βίλες στην Κένυα και την Τανζανία, που κοστίζουν έως και 40.000 δολάρια τη βραδιά, με την ελπίδα να δουν καμηλοπαρδάλεις καθώς τρώνε το πρωινό τους.

Ένας άλλος πελάτης της Pollard Bayme θα ταξιδέψει στο διάστημα για τις γιορτές, κάτι το οποίο η ειδικός του lifestyle αποκαλεί «την απόλυτη επίδειξη στις τάξεις των δισεκατομμυριούχων».

Υπάρχουν κι οι άλλοι όμως

Βέβαια, δεν σκέφτονται όλοι οι δισεκατομμυριούχοι έτσι.

Ο Warren Buffett συνήθιζε να δίνει σε κάθε μέλος της οικογένειάς του 10.000 δολάρια σε μετρητά, αλλά όταν έμαθε ότι τα ξόδευαν όλα, άλλαξε πρακτική. Πλέον δωρίζει σε κάποιους μετοχές και σε άλλους σοκολατάκια.

Ο Bill Gates συστήνει βιβλία για τις γιορτές.

Και σε μία εύπορη οικογένεια που γνωρίζει ο Chesterfield, κάνουν Secret Santa (ανταλλαγή δώρων με κλήρωση) με όριο δαπανών τα 10 δολάρια ανά άτομο.

«Πιστεύουν ότι έχει να κάνει περισσότερο με το να περάσουν χρόνο μαζί. Έχουν γίνει λιγότερο υλιστές», λέει.

Sports in

Η ενημέρωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του εκτός έδρας αγώνα με την Άστον Βίλα

Συνεχίζεται την Κυριακή (28/4) η διάθεση των εισιτηρίων του αγώνα Άστον Βίλα – Ολυμπιακός, όπως ενημέρωσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024