Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-AMG SL 63 S E Performance: Η γοητεία των αριθμών

Mercedes-AMG SL 63 S E Performance: Η γοητεία των αριθμών

Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την κορυφαία έκδοση της SL η οποία αξιοποιεί plug-in υβριδική τεχνολογία και προσφέρει περισσότερη τεχνολογία και ισχύ από ποτέ

Aν και κατά το παρελθόν η κορυφαία έκδοση της AMG SL ήταν συνυφασμένη με τους V12 κινητήρες του Affalterbach, η νεότερη εκδοχή της έχει απεμπολήσει την γοητεία των δωδεκακύλινδρων συνόλων προς όφελος ενός V8 και ενός πιο ενσυνείδητου περιβαλλοντικού χαρακτήρα, που όμως σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία, «παραδίδει» την ισχυρότερη SL όλων των εποχών, καθώς η ονομαστική ισχύς της SL 63 S E Performance, όπως είναι η πλήρης ονομασίας της κορυφαίας έκδοσης, ανέρχεται σε 816 ίππους.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα «συστατικά» της παραπάνω ισχύος, εκτός από τον εγνωσμένου κύρους V8 των 3.982 κ.εκ. με απόδοση 612 ίππους και 850 Nm ροπής, το plug-in υβριδικό σύνολο προσθέτει στην εξίσωση το γνωστό από τις C 63 και S 63 S ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 204 ίππους τοποθετημένο στον πίσω άξονα μαζί με το κιβώτιο του διπλού συμπλέκτη και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Τον ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μια εξαιρετικά περιορισμένη σε όγκο μπαταρία 6,1 kWh η οποία έχει σχεδιαστεί με το σκεπτικό να τροφοδοτεί και να αναπληρώνει ενέργεια όσο το δυνατόν ταχύτερα χάρη και στο κύκλωμα 400 Volt.

Aυτονόητα στην προκειμένη περίπτωση ο στόχος της μπαταρίας δεν είναι να προσφέρει την μέγιστη δυνατή αυτονομία προσφέροντας περίπου 13 χλμ. με την ενεργοποίηση του αντίστοιχου προγράμματος. Η ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ κατανέμεται κυρίως στον πίσω άξονα ωστόσο, εφόσον το σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης με το οποίο εφοδιάζεται η έκδοση «κρίνει» ότι έτσι απαιτείται, μπορεί να κατανείμει και το σύνολο της ισχύος του στους μπροστινούς τροχούς.

Το παζλ ολοκληρώνει ένα κιβώτιο διπλού και υγρού συμπλέκτη εννέα σχέσεων. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ισχύς 816 ίππων και 1.420 Nm ροπής. Βέβαια αμφότερα τα συγκεκριμένα μεγέθη αφορούν την στιγμιαία μέγιστη απόδοση με την συνδρομή του συστήματος overboost το οποίο ενεργοποιείται με το launch control ή με την εξάντληση της διαδρομής του δεξιού πεντάλ. Ακόμα και έτσι όμως, η κορυφαία SL υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 315 χλμ./ώρα.

Ωστόσο όπως κάθε SL, έτσι και η συγκεκριμένη εκπροσωπεί πολύ περισσότερα από το «άθροισμα» των αριθμών που την χαρακτηρίζουν μιας και οι μηχανικοί της AMG έχουν φροντίσει να δημιουργήσουν ένα σύνολο που να δίνει τη δυνατότητα καλύτερης δυνατής εκμετάλλευσης της ισχύος του. Καθοριστικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει η ανάρτηση αποτελούμενη από ρυθμιζόμενα υδραυλικά αμορτισέρ τα οποία εξασφαλίζουν μεταβλητή απόσβεση αναλόγως με την εκάστοτε επιλογή προγράμματος. Το συγκεκριμένο setup εξασφαλίζει πολύ μεγαλύτερο περιθώριο ρύθμισης και προσαρμοστικότητας στην ανάρτηση σε σχέση με τις παραδοσιακές αντιστρεπτικές ράβδους, τις οποίες αντικαθιστά.

Τα αμορτισέρ παραδόξως και σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε σε όλες τις προηγούμενες γενιές της SL συνεργαζόνται με παραδοσιακά ελατήρια, αντί αερανάρτησης. Τις προδιαγραφές της κορυφαίας SL συμπληρώνει σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο υπόσχεται μέγιστη ευελιξία στις χαμηλές και εντεινόμενη δυναμική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από carbon κεραμικά δισκόφρενα διάστασης 420 χιλ. μπροστά και 380 χιλ. πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονή πίσω. Το σύστημα πέδησης συνδυάζεται από σύστημα ανάκτησης ενέργειας τεσσάρων σταδίων το οποίο μπορεί να εξασφαλίσει έως και κατά 100 kW ενέργειας.

Όπως είναι ήδη γνωστό το δάπεδο όπου βασίζεται η SL είναι μια εξαρχής σχεδιασμένη από την AMG αρχιτεκτονική η οποία δίνει έμφαση στο χαμηλό βάρος με την συνδρομή εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου.

Αυτό που δεν διαφοροποιείται δραστικά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της SL, είναι εμφάνιση καθώς τον χαρακτήρα της έκδοσης προδίδουν μόνο ορισμένες λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα και φυσικά η θύρα φόρτισης που τοποθετείται στον πίσω προφυλακτήρα . Την εικόνα συμπληρώνουν το βελτιωμένο κάτω τμήμα προς όφελος της αεροδυναμικής με ενεργά στοιχεία να διασφαλίζουν την σωστή ψύξη των στοιχείων που παρεπιδημούν γύρω από τον πίσω άξονα. Αμετάβλητος σε σχέση τις υπόλοιπες εκδόσεις παραμένει και ο θάλαμος επιβατών.

Sports in

Άγριο ξύλο μεταξύ οπαδών πριν το Τζένοα – Κάλιαρι (vid)

Ακόμα ένα περιστατικό οπαδικής βίας έρχεται να ταράξει την Ιταλία.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024