Μητσοτάκης: Tο gov.gr στη 2η θέση μεταξύ 70 εταιριών στην εμπειρία του καταναλωτή
«Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου», υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Το gov.gr βρίσκεται στη δεύτερη θέση, μεταξύ 70 εταιριών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το πρωί της Δευτέρας 20 Νοεμβρίου, ανέφερε πως «ξεκινάμε την εβδομάδα με μια πολύ ευχάριστη είδηση: το gov.gr βρίσκεται στην 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή!».
«Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου»
Κατά τον Κυριάκο Μητσοτάκη, «πρόκειται για την επισφράγιση μιας σκληρής δουλειάς που ξεκίνησε στην προηγούμενη κυβερνητική μας θητεία, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του πολίτη με το Δημόσιο, να διευκολύνει την καθημερινότητά του».
Ακολούθως ο πρωθυπουργός σημείωσε πως «είναι αποτέλεσμα της Ελλάδας που αλλάζει. Και δεν σταματάμε εδώ. Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου. Και θα το πετύχουμε!».
Το συγκεκριμένο εύρημα που επικαλείται ο Κυριάκης Μητσοτάκης προέρχεται από μέτρηση των επιπέδων του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα που πραγματοποίησε η Braincandy.
Βασικά συμπεράσματα της έρευνας:
– Χωρίς μεγάλες μεταβολές το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα το 2023, με τον κλάδο της ενέργειας να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη βελτίωση, παραμένοντας ωστόσο στην τελευταία θέση σε σχέση με τους υπόλοιπους.
– Το δημόσιο (gov.gr, ΕΦΚΑ και ΚΕΠ) συνεχίζει να βελτιώνει την εμπειρία που προσφέρει στους πολίτες. Το gov.gr συγκεκριμένα, είχε φέτος τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 70 εταιρίες, θέτοντας πλέον νέα στάνταρ για τις εμπορικές επιχειρήσεις.
– Αυτό που φαίνεται να αποζητούν οι Έλληνες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να κάνουν τη δουλειά τους εύκολα και απλά. Παρά την εστίαση της CX πολιτικής των εταιριών στο ευγενικό προσωπικό, αυτό που φαίνεται να κάνει τη διαφορά είναι η απλοποίηση των διαδικασιών.
– Η σημαντικότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας από μια μάρκα αυξήθηκε. Παράλληλα όμως, φαίνεται μια ξεκάθαρη προτίμηση προς τη «φυσική επαφή» όσο οι άνθρωποι μεγαλώνουν.
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 26.12.2025]
- Πληρωμές: Kάρτα ή μετρητά; Tι προτιμούν οι Έλληνες
- Τουρκία: Πρόκληση του υπουργείου Άμυνας – Τι λέει για τις συνεχιζόμενες παραβιάσεις
- Κρητηνία: Αίσιο τέλος είχε η εξαφάνιση του αγοριού στη Ρόδο – Εντοπίστηκε καλά στη υγεία του
- Αρχεία Έπσταϊν: Τα email της Γκισλέιν Μάξγουελ με το «A» και οι σκιές γύρω από τον πρώην πρίγκιπα Άντριου
- Χόλ: «Αυτον τον παίκτη πρέπει να σταματήσει ο Ολυμπιακός κόντρα στη Βίρτους»



