Οι μετοχές των μεγάλων εφαρμογών γνωριμιών βρίσκονται φέτος σε έναν συνεχή κατήφορο, καθώς  η Generation Z φαίνεται να χάνει τον αρχικό ενθουσιασμό της.

Πρόκειται άλλωστε για μία εξαιρετικά κορεσμένη αγορά, όπως επισημαίνει και σε πρόσφατη έκθεσή της η Morgan Stanley.

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες του χώρου έγιναν αισθητές και με την πρόσφατη αιφνίδια παραίτηση της διευθύνουσας συμβούλου της Bumble, Γουίτνι Γουλφ Χερντ.

Πτώση 40%

Στον απόηχο της παραίτησης η μετοχή έκανε βουτιά 8%, ενώ καταγράφει απώλειες 41% τους τελευταίους 12 μήνες και 68% από το 2021 όταν και εισήχθη στο χρηματιστήριο.

Η Match Group έχει δει τη μετοχή της να υποχωρεί 40% το τελευταίο έτος

Ανάλογη είναι η εικόνα και για την Match Group – μητρική των εφαρμογών Tinder και Hinge, που έχει δει τη μετοχή της να υποχωρεί 40% το τελευταίο έτος.

Τον περασμένο Μάιο, ο Ταρίκ Σαουκάτ παραιτήθηκε από την προεδρία της Bumble, ενώ πέρυσι η Renate Nyborg, πρώτη γυναίκα διευθύνουσα σύμβουλος της Tinder, αποχώρησε μετά από μια σύντομη θητεία.

Οι εταιρείες έχουν στραφεί στη δημιουργία εσόδων μέσω συνδρομών, η τιμή των οποίων μπορεί να κυμαίνεται ανάλογα με τη δέσμευση του πελάτη

Η Bumble είδε τις συνδρομές της να αυξάνονται ελαφρά το τρίτο τρίμηνο, ενώ η Match – παρά την άνοδο της Hinge- είχε συνολικά πτώση.

Οι φοιτητές του κολεγίου και των μεταπτυχιακών προγραμμάτων γυρίζουν την πλάτη στις διαδικτυακές γνωριμίες, σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Axios/Generation Lab.

Καθώς τα ραντεβού από κοντά κάνουν τη μεγάλη επιστροφή, νικώντας το φλερτ της οθόνης, η Wall Street χάνει το ενδιαφέρον της.