Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το νέο επιχειρηματικό βήμα της Αντέλ εκτός μουσικής - Τι θα περιλαμβάνει

Το νέο επιχειρηματικό βήμα της Αντέλ εκτός μουσικής – Τι θα περιλαμβάνει

Η τραγουδίστρια κατέθεσε έγγραφα την περασμένη εβδομάδα για τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας.

Η Αντέλ αποφάσισε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό και να επενδύσει στην ομορφιά με την δική της εταιρεία καλλυντικών. Η γνωστή τραγουδίστρια έδωσε την επωνυμία «The Shelbourne Collective Limited» στο νέο επιχειρηματικό βήμα της, σύμφωνα με την Mirror. 

Η Αντέλ κατέθεσε τα σχετικά έγγραφα την περασμένη εβδομάδα για την ίδρυση της ιδιωτικής εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με έδρα το Λονδίνο, η οποία θα επικεντρώνεται στη δημιουργία σειράς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.

Επενδύει στην ομορφιά

Το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα της τραγουδίστριας επιβεβαιώνει τη δήλωση της Λούσι Ντίκις, μάνατζέρ της, η οποία ανέφερε ότι η επόμενη κίνησή της θα είναι πιθανότατα κάτι εντελώς διαφορετικό από τη μουσική, μετά το τέλος της εξαιρετικά επιτυχημένης παραμονής της στο Λας Βέγκας τον Ιούνιο του 2024.

Το brand της θα περιλαμβάνει σκιές και eyeliner, μιας και η Aντέλ είναι γνωστή για το χαρακτηριστικό smokey eye της αλλά και για τον τρόπο εφαρμογής του eyeliner.

Η Αντέλ άφησε να εννοηθεί ότι είναι πιθανό να κάνει ένα διάλειμμα από τις συναυλίες το επόμενο έτος.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Adele (@adele)

«Δεν ξέρω, αλλά δεν θα κάνει αυτό που κάνουν όλοι οι άλλοι» είχε δηλώσει η Ντίκις στο Metro.co.uk στα βραβεία Music Industry Trusts (MITS) στο Λονδίνο. «Η Αντέλ δεν το έχει κάνει ποτέ αυτό στη ζωή της, οπότε θα εκπλαγώ αν έρθει και κάνει το ίδιο με όλους τους άλλους».

Σημειώνεται ότι η τραγουδίστρια έχει αποδείξει ότι είναι μια ισχυρή επιχειρηματίας, καθώς είναι ήδη ιδιοκτήτρια της πολύ επιτυχημένης εταιρείας Melted Stone Ltd.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας τα κέρδη της εκτοξεύτηκαν κατακόρυφα από 3.566.954 λίρες το 2020 σε 14.940.260 λίρες το 2021 την ίδια χρονιά που η σταρ κυκλοφόρησε το «30», το οποίο αναδείχθηκε το εμπορικότερο άλμπουμ παγκοσμίως για το 2021, όπως αναφέρει η Daily Mail.

Sports in

Κυκλοφορούν και εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το Game 4 με την Μπαρτσελόνα

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε ότι την Μεγάλη Δευτέρα (29/4) θα τεθούν στην διάθεση του κόσμου τα εισιτήρια για το Game 4 με την Μπαρτσελόνα (2/5, 19:45).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024