Τρίτη 30 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
KIA EV3 & EV4 Concept: Τα επόμενα ηλεκτρικά βήματα

KIA EV3 & EV4 Concept: Τα επόμενα ηλεκτρικά βήματα

Η ΚΙΑ παρουσιάζει δύο νέα πρωτότυπα μοντέλα, ένα compact SUV και ένα fastback εν είδει προπομπού για τις επόμενες προσθήκες στην ηλεκτρική γκάμα της οι οποίες αναμένονται το 2024 και το 2025

Πιστή στην υπόσχεσή της, η κορεατική φίρμα ανοίγει τα χαρτιά της για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της βήματα, αποκαλύπτοντας τις επόμενες προσθήκες στην ολοένα και ταχέως διερυνόμενη ηλεκτρική γκάμα της.

Ξεκινώντας από την «νέα βάση», το ηλεκτρικό μοντέλο που σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποτελέσει το νέο σημείο εισόδου στην EV γκάμα της, η ΚΙΑ έδωσε μια εμπεριστατωμένη πρώτη εικόνα του, αποκαλύπτοντας στο πλαίσιο της διοργάνωσης EV Day, το EV3 Concept, ένα πρωτότυπο compact SUV με απολύτως ρεαλιστικά και κοντά στην παραγωγή χαρακτηριστικά.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις, το EV3 αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα της κορεατικής φίρμας ήδη από το 2024. Σε ό,τι αφορά τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του δεν ξεφεύγει από τον αισθητικό κανόνα των ήδη γνωστών EV9 και του νεότερου EV5, μεταφέροντας την τετραγωνισμένη αισθητική που είναι συνυφασμένη με τα ηλεκτρικά SUV των Κορεατών σε compact διαστάσεις.

Προς το παρόν η KIA δεν έχει δημοσιοποιήσει τεχνικά χαρακτηριστικά για το μοντέλο αν και δεδομένα αυτό θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική E-GMP η οποία φιλοξενεί το EV6. Αυτή αναμένεται να συνδυάζεται με μπαταρίες 58 ή 77,4 kWh όπως ισχύει και για το EV6, προσφέροντας αυτονομία που θα φλερτάρει με τα 500 χλμ. με δεδομένο και το μικρότερο μέγεθος του EV3 το οποίο είναι ανάλογο του KIA Sportage. Aυτονόητα βάσει των συνηθειών της ΚΙΑ, το EV3 θα είναι διαθέσιμο τόσο σε εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ όσο και τετρακίνητες με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, συγκαταλέγονται τα έντονα τετραγωνισμένα χαρακτηριστικά του EV3, με τα γεωμετρικά σχέδια να έχουν τον πρώτο λόγο σε κάθε μοτίβο που συναποτελεί το παρουσιαστικό του από τους διογκωμένους θόλους και τα φωτιστικά σώματα έως τον τρόπο που απολήγει η οροφή σε ένα αέναο παιχνίδι ανάμεσα σε ευθείες και γωνίες.

Το εσωτερικό μιμείται την μινιμαλιστική προσέγγιση που είδαμε για πρώτη φορά στο EV9 Concept, θέτοντας ως προτεραιότητα την αίσθηση ευρυχωρίας και τον καθαρό σχεδιασμό έναντι των πολύπλοκων μοτίβων. Φυσικά δεν λείπει η απαραίτητη έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία η οποία μεταφράζεται σε ένα δίδυμο οθονών υπό ενιαία διαμόρφωση που τοποθετούνται στην κορυφή του ταμπλό.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις το EV3 ως έκδοση παραγωγής θα συστήσει ένα νέο gadget βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη το οποίο θα λειτουργεί ως ψηφιακός βοηθός τόσο για την οργάνωση της προσωπικής ρουτίνας του οδηγού όσο φυσικά και την οδηγικής ρουτίνας, υποδεικνύοντας διαδρομές, παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές ή συνδράμοντας τον σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και σε όρους χρηστικότητας με τη βάση του πίσω καθίσματος να ανοίγει για την αποθήκευση αντικειμένων.

Αντίστοιχη είναι η σχεδιαστική όσο και η τεχνολογική εικόνα του εσωτερικού και του EV4, του επόμενου νέου μοντέλου που θα προσθέσει η ΚΙΑ στην γκάμα της από το 2025. Πρόκειται για ένα fastback μοντέλο το οποίο η κορεατική φίρμα περιγράφει ως ένα σχεδιαστικό υβρίδιο ανάμεσα σε τετράθυρο μοντέλο και σε coupe SUV με μια ιδιάζουσα προσέγγιση σε ό,τι αφορά την κλίση της οροφής προς τα πίσω όσο και στο πίσω τμήμα.

Παρά την σαφή διαφορετικότητα στο αμάξωμα σε σχέση με όσα έχει παρουσιάσει η ΚΙΑ μέχρι στιγμής και στην περίπτωση του EV4 είναι σαφής η αισθητική συνάφεια με τα υπόλοιπα ηλεκτρικά KIA είτε πρόκειται για μοντέλα παραγωγής είτε για πρωτότυπα.

Και στην προκειμένη περίπτωση πίσω από τις καλοσχηματισμένες επιφάνειές του βρίσκεται η αρχιτεκτονική E-GMP η οποία αναμένεται να φιλοξενεί αποκλειστικά την μεγαλύτερη μπαταρία που έχει στη διάθεσή της η ΚΙΑ. Συνδυαστικά και με την πιο αεροδυναμική υπόσταση του μοντέλου η μπαταρία των 77,4 kWh αναμένεται να προσφέρει αυτονομία που υπερβαίνει τα 540 χλμ.

Sports in

Αυτός έκανε άνω – κάτω την Άστον Βίλα

Ο Αλβανός επιθετικός, Έρνεστ Μούτσι προκάλεσε πολλά προβλήματα στην άμυνα της αγγλικής ομάδας και η Μπεσίκτας πλήρωσε δέκα εκατ. ευρώ στην Λέγκια για να τον αποκτήσει

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 30 Απριλίου 2024