Aκολουθώντας την φυσική τάξη των πραγμάτων, η γερμανική φίρμα μετά την αποκάλυψη των ισχυρότερων εκδόσεων της παραδοσιακής SUV έκδοσης της νέας GLC τον περασμένο Ιούλιο, συμπληρώνει το παζλ της νέας γενιάς του μοντέλου με την παρουσίαση των αντίστοιχων εκδόσεων για την πιο δυναμική coupe παραλλαγή αμαξώματος.

Ο λόγος για τις GLC 43 και GLC 63 S E Performance Coupe οι οποίες αυτονόητα μιμούνται τις τεχνολογικές προδιαγραφές των αντίστοιχων SUV εκδόσεων. Αναλυτικότερα, η plug-in υβριδική GLC 63 S εφοδιάζεται με τον συνδυασμό τετρακύλινδρου κινητήρα 476 ίππων και ηλεκτρικού μοτέρ 204 ίππων προσφέροντας συνδυαστική ισχύ έως 680 ίππων και 1.020 Nm ροπής με την συνδρομή της λειτουργίας overboost.

H εισαγωγική έκδοση 43 αξιοποιεί υβριδική τεχνολογία η οποία συνδυάζει τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων σε διαμόρφωση 421 ίππων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα που προσθέτει 14 επιπλέον ίππους ενώ η ροπή διαμορφώνεται σε 500+150 Nm.

Σε αμφότερες τις εκδόσεις η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων AMG Speedshift ενώ εφοδιάζονται με σύστημα τετραδιεύθυνσης και με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG Ride Control ως μέρη του βασικού τους εξοπλισμού.

Σε επίπεδο επιδόσεων η έκδοση 63 απαιτεί μόλις 3,5 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ενώ η 43 χρειάζεται 4,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 275 και 250 χλμ./ώρα, αντίστοιχα. Φυσικά τις προδιαγραφές των δύο εκδόσεων συμπληρώνει η τελευταία εκδοχή του ευφυούς συστήματος MBUX καθώς και η ευρεία παλέτα επιλογών σε ό,τι αφορά την παραμετροποίηση των χαρακτηριστικών τους μέσω των προγραμμάτων οδήγησης.

Αυτό που αυτονόητα διαφέρει σε σχέση με τις AMG GLC SUV είναι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ καθώς στην περίπτωση της plug-in υβριδικής 63 o χώρος ξεκινά από τα 390 λίτρα και της ήπιας υβριδικής 43 από 544 λίτρα.