Η βαυαρική φίρμα αποκαλύπτει μια νέα εισαγωγική και πιο προσιτή έκδοση για την αμιγώς ηλεκτρική iX1 η οποία αποτελεί το νέο σημείο εισόδου στο ηλεκτρικό σύμπαν δια χειρός BMW. Σύμφωνα με τις συστάσεις, η διάθεση της έκδοσης eDrive 20 όπως ονομάζεται θα ξεκινήσει στη γερμανική αγορά από τον προσεχή Νοέμβριο όπου θα ξεκινά από τα 47.000 ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, η iX1 eDrive 20 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 204 ίππων και 247 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρία 64,7 kWh η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει αυτονομία έως 475 χλμ.

Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχυφορτιστή DC με τάση έως 130 kW, διαδικασία που εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε 29 λεπτά ενώ η οικιακή φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα απαιτεί 6,5 ώρες με τον φορτιστή 11 kW ή 3 ώρες και 45 λεπτά με φορτιστή 22 kW.

Αυτονόητα το παραπάνω ηλεκτρικό μοτέρ ανήκει στην νέα πέμπτης τεχνολογίας γενιάς eDrive της BMW ενώ τοποθετείται στον μπροστινό άξονα. Χάρη στις ιδιότητες της ηλεκτροκίνησης σε ό,τι αφορά την αμεσότητα στην απόδοση ροπής, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 8,6 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα της έκδοσης διαμορφώνεται σε 170 χλμ./ώρα.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς η συγκεκριμένη έκδοση της iX1 δεν παρουσιάζει σχεδιαστικές διαφορές με την ήδη γνωστή ηλεκτρική παραλλαγή του μοντέλου, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε επίπεδο εξοπλισμού, εφοδιάζεται με το ίδιο δίδυμο οθονών των 10,25 και 10,7 ιντσών που φιλοξενούνται πίσω από μια κοίλη επιφάνεια και βασίζονται στην νεότερη εκδοχή λειτουργικού συστήματος της BMW (OS9) το οποίο υπόσχεται αυξημένη ταχύτητα λειτουργίας σε κάθε παράμετρό του αλλά και περισσότερες δυνατότητες.