Φωτογραφίες: Automedia

H νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά της Panamera πληθαίνει ολοένα τις εμφανίσεις της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με δεδομένο ότι η νέα ενσάρκωση του τετράθυρου coupe της γερμανικής φίρμας μετράει πλέον αντίστροφα για την πρεμιέρα της η οποία αναμένεται το 2024.

Με δεδομένη την επικείμενη αποκάλυψή της, το καμουφλάζ υποχωρεί ολοένα από τις επιφάνειές της αποκαλύπτοντας περισσότερα στοιχεία για τις σχεδιαστικές μεταβολές που ετοιμάζει η Porsche. Μπροστά διακρίνονται τα χαρακτηριστικά τετραπλά φώτα ημέρας που φιλοξενούνται σε πιο στρογγυλεμένα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν την Taycan καθώς, επίσης, και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας ο οποίος υιοθετεί μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα με ενεργές γρίλιες οι οποίες ανοίγουν και κλείνουν αναλόγως με τις ανάγκες ψύξης του συνόλου.

Ένα ακόμα στοιχείο που θυμίζει την Taycan είναι ο αεραγωγός πίσω από τους μπροστινούς τροχούς, ενώ μια προσεκτική παρατήρηση πίσω από αυτούς αποκαλύπτει τα διάτρητα, γενναιόδωρα σε μέγεθος δισκόφρενα και τις εξαπίστονες δαγκάνες.

Στο πίσω τμήμα διακρίνεται η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης η οποία παραδοσιακά αποτελεί προνόμιο των εκδόσεων Turbo καθώς και ο πλήρως ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης. Ψηλότερα, εκτός από το καμουφλαρισμένο φως φρένου που διατρέχει όλο το πλάτος του πίσω τμήματος διακρίνεται επίσης και μια ενεργή αεροτομή.

Από την ηλεκτροκίνητη Taycan αναμένεται να προέλθουν και οι βελτιώσεις στο εσωτερικό με την Panamera να υιοθετεί ένα ανάλογο σύστημα infotainment με περισσότερες ψηφιακές δυνατότητες και νέες εφαρμογές καθώς και ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Ο τομέας για τον οποίο δεν έχουν γίνει πολλά στοιχεία γνωστά είναι η γκάμα κινητήρων καθώς η Porsche κρατά τα χαρτιά της κλειστά σε σχέση με το αν θα εξακολουθήσει να προσφέρει τον V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων και τον V8 των 4,0 λίτρων ή θα επιδιώξει να κινηθεί χαμηλότερα σε επίπεδο κύβισμού δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην υβριδική τεχνολογία. Σε κάθε περίπτωση και στη νέα γενιά της Panamera την κορυφή της γκάμας αναμένεται να καταλαμβάνει μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία αυτονόητα θα προσφέρει ακόμα περισσότερη ισχύ σε σχέση με τους σημερινούς 700 ίππους.