Κυριακή 28 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
ΠΟΥ: Παγκόσμια καμπάνια για τον μητρικό θηλασμό στην εργασία

ΠΟΥ: Παγκόσμια καμπάνια για τον μητρικό θηλασμό στην εργασία

Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και UNICEF καλούν σε συντονισμένη δράση διεθνώς για την προώθηση του μητρικού θηλασμού

Ξεκίνησε η καμπάνια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που αφορά τον μητρικό θηλασμό. Η επικοινωνιακή προσπάθεια του διεθνούς οργανισμού λαμβάνει χώρα στην πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου και είναι ζωτικής σημασίας, καθώς σύμφωνα με τα διαθέσιμα επίσημα στοιχεία, μόλις τα μισά -και λιγότερα- παιδιά ηλικίας κάτω από έξι μηνών, τρέφονται αποκλειστικά θηλάζοντας από τη μητέρα τους.

Περίπου πάνω από μισό δισεκατομμύριο εργαζόμενες γυναίκες σε όλον τον κόσμο δεν έχουν την κατάλληλη υποστήριξη -και από το υπάρχον θεσμικό και νομικό πλαίσιο σε εθνικό επίπεδο κάθε χώρας- ώστε να μπορέσουν να θρέψουν τα παιδιά τους με τον τρόπο αυτό.

Όπως τονίζει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, το μητρικό γάλα είναι η ιδανική τροφή για τα βρέφη, καθώς είναι ασφαλής, καθαρή και περιέχει αντισώματα που προστατεύουν τα παιδιά από πολλές κοινές παιδικές ασθένειες. Το μητρικό γάλα παρέχει όλη την απαιτούμενη ενέργεια και τις θρεπτικές ουσίες εκείνες που χρειάζονται τα μωρά, προκειμένου να αναπτυχθούν σωστά κατά τους πρώτους μήνες της ζωής τους.

Τα παιδιά που έχουν τραφεί με το γάλα της μητέρας τους, παρουσιάζουν πολύ καλύτερες επιδόσεις στα διαγνωστικά τεστ ευφυίας και έχουν μικρότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα. Επιπροσθέτως, είναι λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν διαβήτη στη συνέχεια της ζωής τους. Τα αντίστοιχα οφέλη για τις γυναίκες είναι ότι κινδυνεύουν λιγότερο από καρκίνο του στήθους ή των ωοθηκών.

Αύξηση 10% την τελευταία δεκαετία του θηλασμού για τα παιδιά

Το μήνυμα της εν λόγω καμπάνιας ευαισθητοποίησης του κοινού είναι: «Ας κάνουμε τον μητρικό θηλασμό στη δουλειά, να δουλέψει». Σε κοινή τους δήλωση η UNICEF και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, επισημαίνουν την πρόοδο που έχει γίνει σε αυτό το πεδίο τα τελευταία δέκα χρόνια και καλούν σε συντονισμένη δράση για βελτίωση των ποσοστών σε διεθνές επίπεδο.

Ο παγκόσμιος στόχος είναι μέχρι το 2030 το ποσοστό των γυναικών που θηλάζουν τα παιδιά τους να ανέλθει στο 70% έναντι του 48% που είναι τώρα. Μόνο τη δεκαετία που μας πέρασε, η αύξηση του ποσοστού έφτασε το 10%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι το 45% των θανάτων παιδιών ηλικίας κάτω από 5 χρονών συνδέεται με τον υποσιτισμό, σε χώρες με χαμηλά ή μεσαία εισοδήματα, ενώ την ίδια ώρα εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι στις ίδιες χώρες αυξάνονται τα ποσοστά υπερβαρότητας και παχυσαρκίας των παιδιών.

Sports in

«Ο Χεζόνια φεύγει από τη Ρεάλ Μαδρίτης»- Ποια ομάδα θα τον αποκτήσει

Σύμφωνα με τη Mundo Deportivo ο Μάριο Χεζόνια απέρριψε την προσφορά της Ρεάλ Μαδρίτης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 28 Απριλίου 2024