Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Toyota C-HR: Ανώτερη κλάση

Toyota C-HR: Ανώτερη κλάση

Η Τoyota αποκαλύπτει τη νέα γενιά του C-HR το οποίο υπόσχεται, αιχμηρότερη αισθητική, αναβαθμισμένο εξοπλισμό, ακόμα περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια και ενσωματώνει υβριδικές όσο και plug-in υβριδικές εκδόσεις στις επιλογές του

Πιστή στην υπόσχεσή της η Toyota αποκαλύπτει τη νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς όσο και ιδιαίτερα ενδιαφέροντος σχεδιαστικά compact crossover της το οποίο επιστρέφει, με ακόμα πιο αιχμηρή αισθητική αλλά και ενσωματώνει εκτός από την υβριδική, και plug-in υβριδική τεχνολογία στις επιλογές του.

Εκτός από τα παραπάνω, τo «super coupe» όπως επιλέγει να το χαρακτηρίσει η Toyota, υιοθετεί τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία της Toyota σε επίπεδο infotainment και ψηφιακού εξοπλισμού αλλά, ακόμα σημαντικότερα, υπόσχεται περισσότερη ευρυχωρία και πρακτικότητα σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαθιστά.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση η οποία οδηγεί ένα ακόμα βήμα μακρύτερα την ήδη ενδιαφέρουσα αισθητική του C-HR, είναι προφανής η επιρροή του νεότερου σχεδιαστικού κώδικα της Toyota όπως αυτός εμφανίστηκε στο νέο Prius.

Έτσι, το C-HR διαθέτει επίσης τα χαρακτηριστικά σε μοτίβο «C» φωτιστικά σώματα και τις χαρακτηριστικές διχρωμίες που τονίζουν τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, στους προφυλακτήρες και τους θόλους. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η έντονα κεκλιμένη θύρα αποσκευών στην κορυφή της οποίας κυριαρχεί ένα διπλό spoiler.

Χαμηλότερα ξεχωρίζει η νέα αγαπημένη συνήθεια των σχεδιαστών αυτοκινήτων με την μορφή της λωρίδας LED που διατρέχει το σύνολο του πλάτους και στην προκειμένη περίπτωση «διακόπτεται» από την ονομασία του μοντέλου εν είδει φωτεινής υπογραφής.

Στα ιδιαίτερα στοιχεία συγκαταλέγεται η χαρακτηριστική διχρωμία του αμαξώματος η οποία τονίζει ακόμα περισσότερο τις δυναμικές γραμμές και τη γωνιώδη αισθητική του ιαπωνικού crossover. Στις λεπτομέρειες που αξίζει να συγκρατήσει κανείς επίσης είναι ότι τις κρυμμένες στην τρίτη κολώνα χειρολαβές, αντικαθιστούν ορατές αλλά αναδυόμενες χειρολαβές για τις πίσω πόρτες.

Σε επίπεδο κινητήρων το C-HR θα είναι διαθέσιμο σε full hybrid όσο και σε plug-in hybrid εκδόσεις. Στην πρώτη περίπτωση οι δύο επιλογές συνδυάζουν τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης 1,8 και 2,0 λίτρων με μια compact μπαταρία και ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας 140 και 197 ίππους. Η ισχυρότερη έκδοση θα προσφέρει, αναλόγως την αγορά, και τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ με την δεύτερη διαμόρφωση να προσφέρει και τετρακίνηση και λίγο υψηλότερη ισχύ 199 ίππων.

Σε όρους επιδόσεων η έκδοση με τον κινητήρα 1,8 λίτρου προσφέρει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα ενώ αυτή με το δίλιτρο υβριδικό σύνολο σε 8,1 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η πρώτη έκδοση εκλύει 103 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα ενώ η δεύτερη 107 γρ./χλμ.

Για πρώτη φορά στην σχετικά σύντομη ιστορία του, το C-HR θα είναι διαθέσιμο με plug-in υβριδική τεχνολογία με την μορφή ενός συνόλου που αποτελείται από δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 13,8 kWh η οποία εξασφαλίζει 66 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και μπορεί να επαναφορτιστεί μέσω του φορτιστή 7kW σε περίπου 2,5 ώρες. Η ισχύς της έκδοσης διαμορφώνεται σε 223 ίππους ενώ ταυτόχρονα οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε μόλις 43 γρ./χλμ.

Εκτός από τα παραπάνω, η plug-in υβριδική έκδοση διαθέτει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση που προσφέρει τρεις ρυθμίσεις οι οποίες καθορίζουν την παρεμβατικότητά του, καθιστώντας εφικτή και την οδήγηση με ένα pedal εφόσον επιλεγεί η πιο «παρεμβατική» ρύθμιση. Παράλληλα, εφόσον η διαδρομή έχει καταχωρηθεί στο σύστημα πλοήγησης, το C-HR μπορεί να αλλάξει αυτομάτως σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία κατά την προσέγγιση σε ζώνες χαμηλών εκπομπών.

Το εσωτερικό είναι σαφώς αναβαθμισμένο με κυρίαρχη την οθόνη του infotainment 12,3 ιντσών η οποία ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto καθώς και σύστημα πλοήγησης με δυνατότητα εμφάνισης των σημείων φόρτισης.

Στην εξίσωση προστίθεται ένας ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 αποχρώσεων ο οποίος συνοδεύεται από πρόγραμμα 24 επιλογών για κάθε μία από τις 24 ώρες της ημέρας. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στη συνδεσιμότητα καθώς το C-HR επιτρέπει στους ιδιοκτήτες του να χρησιμοποιήσουν ως ψηφιακό κλειδί το κινητό τους ή μέσω μιας νέας εφαρμογής και του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης να πραγματοποιήσουν τους ελιγμούς στάθμευσης χωρίς να βρίσκονται στο αυτοκίνητο.

Επίσης χάρη στη νέα διάταξη το εσωτερικό υπόσχεται μεγαλύτερη ευρυχωρία αλλά και πρακτικότητα χωρίς ωστόσο προς το παρόν η Toyota να δημοσιοποιεί τα σχετικά μεγέθη.

Να σημειωθεί ότι ένα μεγάλο μέρος των υλικών που έχουν αξιοποιηθεί για τον θάλαμο επιβατών από τα υφάσματα και τα πλαστικά αξιοποιούν ανακυκλωμένες πρώτες ύλες. Τα χαρακτηριστικά του ιαπωνικού crossover συμπληρώνει μια σταθερή πανοραμικη ηλιοροφή ενώ όπως σημειώνει η Toyota το σύνολο των χαρακτηριστικών του C-HR που βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA έχει σχεδιαστεί και προσαρμοστεί στις ανάγκες του ευρωπαϊκού κοινού και δικτύου προκειμένου να προσφέρει μια δυναμική εμπειρία και ταυτόχρονα μέγιστη άνεση.

Ιδιαίτερα εκτεταμένη είναι και η σουίτα συστημάτων υποβοήθησης η οποία περιλαμβάνει και τη νέα λειτουργία, Acceleration Suspension η οποία αποτρέπει τον οδηγό να πατήσει γκάζι όταν εντοπιστεί εμπόδιο μπροστά καθώς και το Proactive Driving Assist το οποίο επιβραδύνει το αυτοκίνητο αναλόγως με τη ροή της κυκλοφορίας.

Το παλμαρέ εξοπλισμού ασφαλείς συμπληρώνει φυσικά το Toyota Safety Sense το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόνομη πέδηση, σύστημα υποβοήθησης και αποφυγής ατυχημάτων σε διασταυρώσεις, ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού και αυτόματα φωτιστικά σώματα.

Προς το παρόν η Toyota δεν έχει ανακοινώσει τα επίπεδα εξοπλισμού τα οποία θα ανακοινωθούν πιο κοντά στην έναρξη εμπορικής πορείας του μοντέλου η οποία αναμένεται στις αρχές του 2024.

Sports in

Ξεκάθαρο μήνυμα του Μεντιλίμπαρ στους παίκτες: «Δεν θέλω ούτε λέξη για τελικό»

Ο προπονητής του Ολυμπιακού μίλησε στους παίκτες του, θέλοντας να βάλει τέλος στους πανηγυρισμούς, ενόψει της δύσκολης ρεβάνς με την Βίλα στο Καραϊσκάκη

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024