Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Porsche 911 ST: Συγχρονικότητα

Porsche 911 ST: Συγχρονικότητα

Η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να προσθέσει στην πλούσια συλλογή της ένα ακόμα μοντέλο της συνομοταξίας Heritage Design, ξυπνώντας μνήμες από το πλούσιο παρελθόν της 911 και προς τιμήν της πρώτης φοράς που το όνομα Porsche, ως μέρος της ονομασίας μοντέλου μπήκε δυναμικά στο σύμπαν της σύγχρονης αυτοκίνησης

Φωτογραφίες: Automedia

Η Porsche ετοιμάζεται να προσθέσει στην πλούσια γκάμα ειδικών εκδόσεων της 911 μια ακόμα παραλλαγή της η οποία χάρη σε μια σειρά ιδιαίτερων χαρακτηριστικών θα φροντίζει να ξυπνά μνήμες από το καθ΄όλα πλούσιο όσο και ένδοξο παρελθόν του μοντέλου.

Ο λόγος για την έκδοση 911 ST η οποία, αυτονόητα, θα βασιστεί στην τρέχουσα γενιά του μοντέλου, υιοθετώντας μια σειρά μεταρετρό στοιχεία από την ομώνυμη κλασική έκδοση δια χειρός Heritage Design και πλέον βρίσκεται στην τελική ευθεία καθώς μια πρόσφατη διαρροή αναφέρει ότι το μοντέλο θα αποκαλυφθεί στις 8 Ιουνίου στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 75 χρόνια από τότε που το όνομα της Porsche καταχωρήθηκε για πρώτη φορά ως μέρος του ονόματος μοντέλου της γερμανικής φίρμας.

Για όσους δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με την ομολογουμένως δαιδαλώδη προϊοντική διάρθρωση της 911, η νέα έκδοση ST θα ανήκει στην ίδια συνομοταξία με την σχετικά πρόσφατη Targa 4S Heritage Design η οποία παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2020, ξυπνώντας μνήμες από το παρελθόν της 911 κατά τις δεκαετίες του ’50 και του ’60 αλλά και τις προγενέστερης 911 Sport Classic η οποία ανέλαβε να εγκαινιάσει την νέα συλλεκτική σειρά της 911 με αναφορές σε παρελθόντα χρόνο.

Στο ίδιο ακριβώς νοσταλγικό σκεπτικό θα υπακούσει και η νέα 911 ST η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει ως αφετηρία την σύγχρονη 911 GT3 Touring και διαθέτοντας ορισμένες σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες αποκλειστικές για την έκδοση που με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσει ένα ιδιάζον συλλεκτικό status.

Βάσει των νέων εικόνων του υπό εξέλιξη πρωτοτύπου, η 911 ST διαθέτει μια double-bubble λογικής οροφής όπως και η Sport Classic αλλά και νέου σχεδιασμού τροχούς με την χαρακτηριστική πλήμνη. Επίσης δεν θα προκαλέσει εντύπωση πίσω από το καμουφλάζ ή τέλος πάντων στην τελική έκδοση παραγωγής, η 911 ST να διαθέτει ιδιαίτερα γραφικά και φυσικά τα σήματα Heritage σε στρατηγικά σημεία όπως το κάλυμμα του κινητήρα στο πίσω τμήμα.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, επικρατέστερος υποψήφιος είναι ο ατμοσφαιρικός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 4,0 λίτρων ο οποίος σε άλλες εφαρμογές του στην 911 αποδίδει 510 ίππους χωρίς βέβαια να μπορεί να αποκλειστεί –κάθε άλλο- να αποκτήσει λίγη επιπλέον ισχύ για την περίσταση. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο θα συνδυάζεται με το γνώριμο αυτόματο PDK ή ένα μηχανικό κιβώτιο με δεδομένο το νοσταλγικό-παραδοσιακό καθεστώς της έκδοσης.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024