H γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του Touareg, φροντίζοντας εκτός από την εκτεταμένη οπτική αναβάθμιση να βελτιώσει κάθε παράμετρο του πληθωρικού της SUV με ένα σκεπτικό που συνοψίζεται από την VW ως «η υλοποίηση των επιθυμιών των πελατών μας».

Ξεκινώντας από την σχεδίαση, η αλήθεια είναι ότι η VW έχει υπερβεί τον εαυτό της, αναθεωρώντας στην περίπτωση του Touareg πολύ περισσότερα στοιχεία από ότι συνηθίζει κατά τη διαδικασία ανανέωσης των μοντέλων της.

Στην όψη του μοντέλου διακρίνονται η νέα και σαφώς μεγαλύτερη γρίλια που συνδυαστικά με τα νέα φωτιστικά σώματα, την λωρίδα LED ως συνδετικό ιστό ανάμεσά τους και τον νέο προφυλακτήρα συνηγορούν σε μια πιο επιθετική «πρώτη» εικόνα.

Αντιστοίχως στο πίσω τμήμα παίρνει θέση η νέα αγαπημένη τάση των σχεδιαστών με την μορφή μιας επιμήκους λωρίδας LED που διατρέχει το σύνολο του πλάτους της κατασκευής ενώ φωτιζόμενο είναι και το σήμα της VW. Αναμενόμενα, την εικόνα συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού ζάντες με διαστάσεις έως και 21 ίντσες.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το Touareg θα προσφέρεται πλέον σε τέσσερα επίπεδα (Touareg, Elegance, R-Line και το κορυφαίο Touareg R eHybrid) με το βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει το νέo Innovision Cockpit το οποίο μεταφράζεται σε ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και σε infotainment με διάσταση 15 ιντσών καθώς και βελτιωμένου σύστημα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών, ενώ το εξοπλιστικό παλμαρέ του συμπληρώνει ένα αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης με την συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto να επιτυγχάνεται πλέον ασύρματα.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν επίσης η αυτόματα ανοιγόμενη ηλεκτρική θύρα αποσκευών, τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, η κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί και το ενεργό cruise control.

Οι εκδόσεις Elegance και R-Line διαθέτουν επιπλέον φώτα τεχνολογίας matrix LED και όπως συνηθίζεται υπό το σκεπτικό της VW διαφορετικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες και γρίλια ενώ διαθέτουν τις «δικές τους» επιλογές σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις του εσωτερικού αλλά και τα φώτα καλωσορίσματος.

Στις βελτιώσεις περιλαμβάνεται και η ανάρτηση η οποία είτε στη βασική μορφή της είτε στην περίπτωση της προαιρετικής αερανάρτησης επωφελείται από διαφοροποιημένες ρυθμίσεις με στόχο περισσότερη άνεση αλλά και ευελιξία.

Nα σημειωθεί ότι αναλόγως με το αν υπάρχει φορτίο στην οροφή το ESC υιοθετεί διαφορετικές ρυθμίσεις, παρεμβαίνοντας νωρίτερα προκειμένου να διατηρήσει την ευστάθεια του μοντέλου. Στην περίπτωση επιλογής της αερανάρτησης, αυτή συνδυάζεται με σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου που λειτουργεί «αντισταθμιστικά» μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος υπό πίεση.

Σε επίπεδο κινητήρων το Touareg θα εξακολουθεί να διατίθεται με πέντε επιλογές οι οποίες περιλαμβάνουν βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική τεχνολογία. Εκτός από τον V6 κινητήρα βενζίνης 340 ίππων διατίθενται επίσης δύο diesel V6 επίσης 3,0 λίτρων και ισχύ 231 και 286 ίππους καθώς δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, αμφότερες εξοπλισμένες με τον V6 κινητήρα βενζίνης των 3,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 381 και 462 ίππων και διαθέσιμες αποκλειστικά με το Touareg R. Ανεξαρτήτως επιλογής όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται ως standard με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.