Η γερμανική φίρμα όπως άλλωστε το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει στρέψει το βλέμμα της στην ηλεκτροκίνηση έχοντας ήδη ανακοινώσει ότι από το 2026 και εφεξής θα λανσάρει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα με το σκεπτικό της πλήρους «απεξάρτησης» από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2032.

Με αυτό δεδομένο, η τρέχουσα εποχή η οποία θα διαρκέσει για λίγα ακόμα χρόνια αποτελεί από τις τελευταίες ευκαιρίες απόκτησης νέων μοντέλων με παραδοσιακούς κινητήρες και οι εταιρείες, γνωρίζοντας το αυτό σπεύδουν η μια μετά την άλλη να δημιουργήσουν ηχηρές αναμνήσεις προς τιμή της εποχής που δύει.

Κάπως έτσι ή μάλλον ακριβώς έτσι η Audi βολιδοσκοπεί το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας τέτοιας πανίσχυρης μελλοντικής ανάμνησης καθώς όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Audi Sport, Sebastian Grams, η γερμανική φίρμα εξελίσσει μια ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του V8 που εφοδιάζει το RS6 Avant με προφανή προορισμό.

Ως υπενθύμιση το power wagon της Audi εφοδιάζεται με το twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων που στην σημερινή ισχυρότερη εκδοχή του, performance, αποδίδει 630 ίππους ίππους και 850 Nm ροπής. Προφανώς η Audi εξελίσσει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοσή του η οποία θα υιοθετήσει ένα ακόμα πιο σπορ προσανατολισμό. Για την ακρίβεια όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Audi Sport «Μπορούμε να κάνουμε το αυτοκίνητο ακόμα πιο εκκεντρικό, πιο ισχυρό με ακόμα περισσότερες εμπειρίες και με ακόμα πιο δυναμική οδική συμπεριφορά».

Το στέλεχος της Audi αρνήθηκε, προφανώς, να μπει σε λεπτομέρειες αν και κατά το πρόσφατο παρελθόν έχει ήδη εκφράσει έμπρακτα την πρόθεσή της για μια ακόμα πιο επιθετική έκδοση του RS6 με το πρωτότυπο GTO το οποίο παρουσιάστηκε εν είδει εορτασμού για τα 40 χρόνια Quattro, δίνοντας μια εμπεριστατωμένη ιδέα από το τι προετοιμάζει η Audi.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, ο Sebastian Grams άφησε να εννοηθεί ότι η Audi σκοπεύει να παρουσιάσει ένα RS μοντέλο το 2024 χωρίς βέβαια να αποκλειστεί και μια νέα και ισχυρότερη εκδοχή του RS3 το οποίο βρίσκεται ήδη σε καθεστώς εξέλιξης, εφοδιαζόμενο με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του πεντακύλινδρου turbo κινητήρα.

Όπως και να έχει η Audi δεν πρόκειται να απεμπολήσει έτσι απλά το RS6 Avant με δεδομένο το status του μοντέλου και την «συναισθηματική» αξία που έχει για τη γερμανική φίρμα και κρίνοντας από τα παραδείγματα του TT RS όσο και του R8 δεν πρόκειται να το αφήσει να σβήσει χωρίς έναν ηχηρό αποχαιρετισμό όπως ακριβώς του αρμόζει.