Φωτογραφίες: Automedia

Πριν περίπου μια διετία η Audi αποκάλυψε το A6 e-tron από την έκθεση της Σαγκάης ενώ έδωσε συνέχεια ένα χρόνο αργότερα με την πρακτικότερη εκδοχή η οποία παρουσιάστηκε εξίσου ως πρωτότυπο το Μάρτιο του 2022. Πλέον αμφότερα έχουν περάσει στο στάδιο των δοκιμών εξέλιξης με την τετράθυρη έκδοση να «προηγείται» καθώς θα είναι και η πρώτη που θα κάνει την εμφάνισή της ως έκδοση παραγωγής.

Με αυτήν ακριβώς έχουν να κάνουν και οι συγκεκριμένες λήψεις του φωτογραφικού φακού ενώ μια προσεκτική παρατήρηση στις λεπτομέρειες αποδεικνύει ότι πρόκειται για μια από τις εκδόσεις που θα βρεθούν στο ανώτερο φάσμα της γκάμας. Επίσης παρά το status του τετράθυρου η σχεδίαση παραπέμπει σε liftback με coupe, δυναμική λογική, όπως ακριβώς και το πρωτότυπο που προηγήθηκε.

Την ταυτότητα της έκδοσης ως μια από τις ισχυρότερες της γκάμας προδίδουν η μικρή απόσταση από το έδαφος, απόρροια μιας σπορ ανάρτησης, το πανίσχυρο σύστημα πέδησης με τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων καθώς και οι μεγάλου διαμετρήματος τροχοί με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ.

Πιθανότατα έχουμε να κάνουμε με την έκδοση S6 χωρίς βέβαια να αποκλειστεί η πιθανότητα του RS6 για την οποία ωστόσο είναι λίγο νωρίς να κάνει την εμφάνισή της στα πεδία δοκιμών. Σε κάθε περίπτωση όπως έχει υποσχεθεί η Audi, η έκδοση RS6 θα υπάρξει και υπόσχεται υψηλότερες επιδόσεις από ποτέ με την συμβολή της ηλεκτροκίνησης.

Όπως ισχύει και για το επίσης επικείμενο Q6 e-tron το οποίο αναμένεται το 2024, το A6 e-tron και όλες οι εκδόσεις που θα προκύψουν στο μέλλον θα έχουν ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική Premium Platform Electric την οποία η γερμανική φίρμα έχει εξελίξει σε συνεργασία με την Porsche.

Η πλατφόρμα αναμένεται να φιλοξενεί de facto δύο μοτέρ τα οποία στις εκδόσεις κοντά στη βάση της γκάμας θα προσφέρουν ισχύ 475 ίππων. Σε ό,τι αφορά την μέγιστη ισχύ αναμένεται να φτάνει έως και τους 610 ίππους και 1.000 Nm ροπής στην περίπτωση της έκδοσης RS.

Στην περίπτωση του πρωτότυπου η Audi είχε εμφανίσει μπαταρία 100 kWh μέγεθος απολύτως ρεαλιστικό με βάση τα σύγχρονα τεχνολογικά πρότυπα. Δεδομένα αυτή θα συνοδεύεται από κύκλωμα ταχείας φόρτισης χάρη στην αρχιτεκτονική 800 Volt η οποία αναμένεται να επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% με την συνδρομή ταχυφορτιστή σε 25 λεπτά. Σε ό,τι αφορά την διαθέσιμη αυτονομία, αυτή αναμένεται να φτάνει έως και τα 700 χλμ.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα το μήκους 4,96 μέτρων και πλάτους 1,96  μέτρων επιβλητικό τετράθυρο μοντέλο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2024 με την έκδοση Avant να ακολουθεί περίπου ένα χρόνο αργότερα δίνοντας τη σκυτάλη για τις εκδόσεις επιδόσεων.