Φωτογραφίες: Automedia

H Cupra πρωτοπαρουσίασε το Born το 2021, κατ΄επέκταση, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο hatchback της θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα από τα νεότερα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι δεν υπόκειται στις συνήθεις διαδικασίες ανανέωσης οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει με φόντο τις Άλπεις.

Με βάση την παρουσία καμουφλάζ στις εξωτερικές του επιφάνειες οι Ισπανοί προφανώς επιφυλάσσουν αλλαγές στην όψη του οι οποίες θα περιλαμβάνουν δεδομένα μια ανασχεδιασμένη γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα και ξαναγραμμένο προφυλακτήρα.

Στο πίσω τμήμα δεν διακρίνονται αλλαγές, τουλάχιστον προς το παρόν, μιας και το μόνο κομμάτι καμουφλάζ αναλαμβάνει να καλύψει το σήμα της Cupra. Δεδομένος θα πρέπει να θεωρείται ο εμπλουτισμός των διαθέσιμων χρωματικών επιλογών καθώς και οι νέου σχεδιασμού τροχοί οι οποίοι θα συμπληρώσουν τις διαφοροποιήσεις στην εξωτερική του εικόνα.

Η σημαντικότερη αλλαγή ωστόσο αναμένεται να προέλθει από την αθέατη πλευρά του και το ηλεκτρικό σύνολο καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από την Cupra στις επιλογές του ανανεωμένου Born θα προστεθεί και μια ακόμα ισχυρότερη δικινητήρια έκδοση με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για κάθε άξονα η οποία και θα προσφέρει ισχύ κοντά στην περιοχή των 300 ίππων.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα καταργηθούν οι ήδη γνωστές εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ οι οποίες θα εξακολουθήσουν να προσφέρονται, αυξάνοντας ενδεχομένως περισσότερο την ισχύ τους σε σχέση με το φάσμα 150 έως 231 ίππων που προσφέρει η μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του ηλεκτρικού hatchback.

Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι στοχευμένες αναβαθμίσεις σε ό,τι αφορά τον ψηφιακό εξοπλισμό ο οποίος θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες σε επίπεδο εφαρμογών και συνδεσιμότητας.

Πλην των δοκιμών του ανανεωμένου Born, αξίζει να σημειωθεί ότι η Cupra επισφράγισε την άφιξη ενός μικρότερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην γκάμα της, του Raval, το οποίο φιλοδοξεί να προσφέρει το ίδιο κράμα αθλητικότητας αλλά σε μικρότερες διαστάσεις, όντας παράλληλα και πιο προσιτό.