Τρίτη 21 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Peugeot 2008: Ανανέωση σε βάθος -ηλεκτρικού- πεδίου

Peugeot 2008: Ανανέωση σε βάθος -ηλεκτρικού- πεδίου

H γαλλική φίρμα ανανεώνει το μικρότερο crossover της προσφέροντας περισσότερα σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού αλλά κυρίως βελτιώνοντας σημαντικά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση σε επίπεδο ισχύος όσο και αυτονομίας ενώ, σε περίπου ένα εξάμηνο θα προστεθεί στην εξίσωση των κινητήρων και ήπια υβριδική τεχνολογία

H κατηγορία στην οποία «διαγωνίζεται» το 2008 είναι από τις δημοφιλέστερες και πλέον δυναμικές της αγοράς αυτοκινήτου κατ΄επέκταση η Peugeot φρόντισε στην ανανεωμένη εκδοχή του να προβεί σε περισσότερες αλλαγές από ότι επιβάλλει η εθιμοτυπική διαδικασία, βελτιώνοντας κάθε πτυχή του μικρότερου crossover της εντός κι εκτός.

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση, αυτονόητα το ανανεωμένο 2008 εναρμονίζεται με τις νεότερες αισθητικές εξελίξεις στη γαλλική φίρμα και, όσα είδαμε στο επίσης προσφάτως ανανεωμένο Peugeot 508 με κυρίαρχο την ενσωμάτωση των χαρακτηριστικών LED ημέρας και το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα του προφυλακτήρα. Στην κορυφαία έκδοση GT, στην τεχνολογία LED υπακούει το σύνολο των φωτιστικών σωμάτων, συμπεριλαμβανομένων των δεικτών αλλαγής πορείας, ενώ στο πίσω τμήμα, έχουν τροποποιηθεί τα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων κατ΄αντιστοιχία με το μοτίβο των μπροστινών.

Στα νέα στοιχεία αυτονόητα περιλαμβάνονται νέου σχεδιασμού τροχοί διάστασης από 16 έως 18 ίντσες με αισθητική ανάλογη του 408 ενώ εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική παλέτα με την απόχρωση Selenium Grey να έχει προστεθεί στις επιλογές. Στην περίπτωση της έκδοσης GT συνδυάζεται με μαύρη οροφή ως μέρος του βασικού στοιχείου του εξοπλισμού της ενώ τα μαύρα καλύμματα για τους καθρέφτες είναι standard ανεξαρτήτως έκδοσης.

Περισσότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό με κυρίαρχη την καθολική χρήση μιας μεγαλύτερης οθόνης 10,0 ιντσών για το infotainment αντί των 7,0 ιντσών του πρόσφατου παρελθόντος. Στην κορυφαία έκδοση Allure GT και στην μεσαία Allure αυτή συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,0 ιντσών ο οποίος προσφέρει τρισδιάστατη απεικόνιση των ενδείξεων.

H βασική έκδοση Active εξακολουθεί να διαθέτει αναλογικό πίνακα οργάνων ενώ στην περίπτωση των εκδόσεων που εφοδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο την εικόνα συμπληρώνει ένας ανασχεδιασμένος επιλογέας σχέσεων. Στις προσθήκες συγκαταλέγεται κα η παρουσία ενός χειριστηρίου αφής για την ενεργοποίηση του συστήματος φωνητικών εντολών. Παράλληλα στην περίπτωση των εκδόσεων GT προστίθεται η επιλογή επενδύσεων Alcantara ενώ το διακριτικό GT κάνει την εμφάνισή του στο κάτω μέρος του τιμονιού.

Ακόμα σημαντικότερες είναι οι μεταβολές που αφορούν την γκάμα συνόλων καθώς η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση E-2008 επωφελείται πλέον από το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ που πλέον αξιοποιεί ο όμιλος Stellantis στις ηλεκτροκίνητες υλοποιήσεις του με απόδοση 156 ίππων.

Το μοτέρ συνδυάζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh η οποία συμβάλει στην γενναιόδωρη αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας από τα 345 χλμ. της προηγούμενης εκδοχής του σε 406 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας έως το 80% απαιτεί μόλις 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή 100 kW ενώ η οικιακή φόρτιση διαρκεί από 4 ώρες και 40 λεπτά με την επιλογή φορτιστή 11 kW και Wallbox ή 11 ώρες και 10 λεπτά με τον standard φορτιστή των 7,4 kW.

Η γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης εξακολουθεί να απαρτίζεται από τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ίππους σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή σε εκδοχή ισχύος 130 ίππων η οποία προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Το παρών εξακολουθεί να δίνει και η diesel έκδοση με τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου με ισχύ 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Nα σημειωθεί ότι εκτός των παραπάνω, η Peugeot ανακοίνωσε ότι από τις αρχές του 2024 η γκάμα του 2008 θα εμπλουτιστεί και με μία ήπιας υβριδικής τεχνολογίας έκδοση η οποία θα συνδυάζει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του παραπάνω κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt προσφέροντας απόδοση 136 ίππων. Η έκδοση θα εφοδιάζεται ως standard με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων με ενσωματωμένο ηλεκτρικό μοτέρ και σύμφωνα με τις συστάσεις θα προσφέρει και τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας αλλά κυρίως την σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 15%.

Σε ό,τι αφορά τη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης περιλαμβάνει ενεργό cruise control, σύστημα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας και επιτήρησης τυφλών σημείων. Το παρών δίνει το σύστημα ενίσχυσης της πρόσφυσης Advanced Grip Control το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης μέσω των τριών διαθέσιμων προγραμμάτων οδήγησης, Sand, Mud και Snow.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το ανανεωμένο 2008 θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από τις αρχές του καλοκαιριού.

Sports in

Τα νέα για Ορτέγκα και η αποθέωση του Ποντένσε

Οι εξελίξεις με τον Αργεντίνο μπακ ενόψει τελικού Conference με την Φιορεντίνα και τα αποθεωτικά σχόλια των παικτών του Ολυμπιακού για τον Ποντένσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 21 Μαϊου 2024