Σάββατο 04 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mε καινοτόμου τεχνολογίας μπαταρίες πυριτίου η ηλεκτρική Mercedes G-Class

Mε καινοτόμου τεχνολογίας μπαταρίες πυριτίου η ηλεκτρική Mercedes G-Class

H ηλεκτρική παραλλαγή της G-Class θα εφοδιάζεται με ένα νέο είδος μπαταριών με ανόδια πυριτίου που θα υπόσχονται κατά 20% αυξημένη αυτονομία αλλά και μια πιο φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία παραγωγής

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν ήδη την επόμενη μέρα των μπαταριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων με φόντο τις ολοένα αυξανόμενες τιμές «δημοφιλών» πρώτων υλών όπως το λίθιο, το κοβάλτιο και το μαγγάνιο. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η Mercedes ανακοίνωσε ότι η υπό εξέλιξη νέα, ηλεκτροκίνητη έκδοση της εμβληματικής G-Class θα επωφεληθεί ενός νέου είδους μπαταριών οι οποίες ονομάζονται «Titan Silicon» και διαθέτουν ανόδια από πυρίτιο.

Οι συγκεκριμένες μπαταρίες τελούν υπό εξέλιξη εδώ και περίπου μια δεκαετία, ωστόσο πλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις της Sila Nanotechnologies, όπως ονομάζεται η εταιρεία που τις εξέλιξε και έχει έδρα στην Silicon Valley, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα περάσει στην μαζική παραγωγή από τα τέλη της επόμενης χρονιάς.

Να σημειωθεί ότι πρόκειται για τις πρώτες μπαταρίες του είδους ενώ ο πρώτος κατασκευαστής που θα τις αξιοποιήσει θα είναι η Mercedes στην EQG η οποία επίσης αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από τα τέλη του 2024. Σε ό,τι αφορά τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης τεχνολογίας μπαταρίας οι πληροφορίες αναφέρουν ότι προσφέρει κατά 20% αυξημένη αυτονομία σε σχέση με τις τρέχουσες μπαταρίες καθώς και βελτιωμένες ταχύτητες φόρτισης.

Επιπλέον των βελτιωμένων επιδόσεων, σύμφωνα με την Sila, η διαδικασία παραγωγής των συγκεκριμένων μπαταριών προδιαγράφεται και πιο φιλική προς το περιβάλλον, υποσχόμενη από 50-75% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τις μπαταρίες που αξιοποιούν γραφίτη.

Η EQG αναμένεται μεν να είναι το πρώτο μοντέλο που θα εφοδιάζεται με τις συγκεκριμένες μπαταρίες, ωστόσο δεν θα φυσικά το μοναδικό καθώς η Sila στοχεύει να παράγει μπαταρίες για ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα με ορίζοντα το 2028.

Σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική G-Class, η γερμανική φίρμα έχει ήδη δώσει στην δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από τις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου, καθιστώντας σαφές ότι η EQG δεν θα διαφέρει σημαντικά, σε επίπεδο σχεδίασης, από την συμβατική εκδοχή της.

Στην αθέατη πλευρά της αναμένεται να βρεθεί μια μετεξελιγμένη εκδοχή του πλαισίου σκάλας όπου βασίζεται και η ήδη υφιστάμενη εκδοχή της η οποία όμως στην περίπτωση της EQG θα φιλοξενεί τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε τροχό διασφαλίζοντας ότι και η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα διατηρήσει τις διάσημες off-road ικανότητες της G-Class αν και μάλλον, ελάχιστοι ιδιοκτήτες της θα το επιδιώξουν. Σε επίπεδο αυτονομίας, οι μπαταρίες πυριτίου αναμένεται να της εξασφαλίζουν την δυνατότητα να διανύει αποστάσεις που υπερβαίνουν τα 480 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση.

Sports in

Φενέρμπαχτσε – Μονακό 62-65: Πήρε το «θρίλερ» και ισοφάρισε σε 2-2!

Η Μονακό επικράτησε 65-62 στην έδρα της Φενέρμπαχτσε και πλέον η πρόκριση στο Final Four θα κριθεί στο Game 5.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 04 Μαϊου 2024