Τετάρτη 01 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz GLS: Σε πλήρη ανάπτυξη

Mercedes-Benz GLS: Σε πλήρη ανάπτυξη

H γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του κορυφαίου SUV της με κυρίαρχη την ενσωμάτων ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σε όλο το εύρος των εκδόσεών του, συμπεριλαμβανομένων Maybach και AMG και μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων σε αισθητικό όσο και εξοπλιστικό/ψηφιακό επίπεδο

Η GLS έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2019 αντικαθιστώντας την GL-Class στην κορυφή της προϊοντικής SUV πυραμίδας της γερμανικής φίρμας. Πλέον η Mercedes-Benz παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία ενσωματώνει ήπια υβριδική τεχνολογία και φροντίζει να υιοθετήσει μια σειρά από εξοπλιστικά στοιχεία και δυνατότητες που θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τη δεδομένη πληθωρική πολυτέλεια που εκπροσωπεί. Αυτή γίνεται ακόμα περισσότερο αντιληπτή με την ανανεωμένη κορυφαία έκδοση Maybach ενώ η Mercedes-AMG δεν παρέλειψε να προσφέρει τις δικές της βελτιώσεις στην πιο αθλητική παραλλαγή του κορυφαίου SUV της γερμανικής φίρμας με τα διακριτικά «63».

Ξεκινώντας από τις «απλές» εκδόσεις, η GLS διαθέτει ανασχεδιασμένη γρίλια με τέσσερα κάθετα στοιχεία και νέο περίγραμμα. Ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας ο οποίος συνδυάζεται με νέες εισαγωγές αέρα με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα. Επίσης αν και σύμφωνα με την Mercedes, οι ιδιοκτήτες της GLS σπανίως κινούνται εκτός πεπατημένης, οι σχεδιαστές έχουν ενισχύσει την προστασία κάτω από το αμάξωμα ενώ έχουν αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 3,0 ακόμα εκατοστά. Την εικόνα συμπληρώνουν τα ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα και οι νέου σχεδιασμού τροχοί 20, 21, 22 και 23 ιντσών, αναλόγως με την έκδοση εξοπλισμού.

Φυσικά οι αναβαθμίσεις δεν περιορίζονται στην εξωτερική της εμφάνιση, καθώς το εσωτερικό υιοθετεί τις νεότερες εξελίξεις που έχουν προκύψει τόσο με την S-Class όσο και από τα μοντέλα της σειράς EQ. Αυτό μεταφράζεται στην παρουσία της τελευταίας εκδοχής του infotainment ΜΒUX το οποίο προσφέρει διάφορες επιλογές παραμετροποίησης (Classic, Sport και Discreet). Παρά την στόχευση στην πολυτέλεια, η GLS διαθέτει και πρόγραμμα οδήγησης Off-Road το οποίο προσθέτει στις ενδείξεις χρήσιμα δεδομένα όπως η κλίση του εδάφους, η πυξίδα και η κλίση των τροχών στην περίπτωση που ο οδηγός της επιδιώξει να κινηθεί εκτός πεπατημένης. Με την επιλογή του πακέτου εξοπλισμού Parking Package, προστίθεται στον εξοπλισμό της GLS κάμερα περιμετρικής θέασης 360 μοιρών αλλά και η λειτουργία του διαφανούς καπό που πληροφορεί με ακρίβεια τον οδηγό για όσα εκτυλίσσονται κάτω και μπροστά από το αυτοκίνητο.

Στα νέα στοιχεία, συγκαταλέγεται και το νέο τιμόνι το οποίο εμπλουτίζεται με χειριστήρια αφής καθώς και ο νέος, βελτιωμένος ψηφιακός βοηθός που ενεργοποιείται με φωνητικές εντολές. Την εξίσωση συμπληρώνουν οι προαιρετικές επιλογές για σύστημα ψυχαγωγίας για όλους τους επιβαίνοντες ενώ έχουν προστεθεί επιπλέον θύρες USB και ένα ακόμα καλύτερο σύστημα φιλτραρίσματος αέρα για το εσωτερικό.

Στην περίπτωση της έκδοσης AMG, υιοθετείται αυτονόητα ένα ακόμα αιχμηρότερο bodykit με διαφορετικού σχεδιασμού πίσω φωτιστικά σώματα και φυσικά τα διακριτικά AMG αντί του γνωστού αστεριού. Στις προσθήκες συγκαταλέγονται δύο νέες αποχρώσεις, νέα puddle lights και ένα νέο σετ τροχών με διαστάσεις από 21 έως 23 ίντσες. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές ακολουθούν φυσικά την ίδια κατεύθυνση με τις «απλές» εκδόσεις αν και με κάποιες διαφοροποιήσεις που φροντίζουν να δώσουν το στίγμα του Affalterbach.

Σε αυτές συγκαταλέγονται τα μενού τα οποία περιλαμβάνουν εκτός από τα γραφικά AMG και περισσότερες δυνατότητες για ρυθμίσεις. Στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης ανήκουν η πανοραμική ηλιοροφή, τα θερμαινόμενα/ψυχόμενα καθίσματα, τα ρυθμιζόμενα κεντρικά φωτιστικά σώματα, μια αναβαθμισμένη εξάτμιση, καλύτερο ηχοσύστημα καθώς και το παραπάνω Parking Package σε συνδυασμό με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και head-up display με επαυξημένη πραγματικότητα. Ο εξοπλισμός της έκδοσης περιλαμβάνει ακόμα και ποτηροθήκες με έλεγχο θερμοκρασίας. Σε ό,τι αφορά το «hardware» χάρη στις αναβαθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης και του πλαισίου, η GLS AMG 63 υπόσχεται περισσότερη ακρίβεια και ευελιξία καθώς και περισσότερη άνεση χάρη στο βελτιωμένο ενεργό σύστημα εξισορρόπησης των κλίσεων του αμαξώματος.

Στο ίδιο… άκρο της γκάμας αλλά με διαφορετική στόχευση, η έκδοση Maybach προτεραιοποιεί την πολυτέλεια την οποία φροντίζει να δηλώνει με την αφθονία σε χρώμιο στην γρίλια, το περίγραμμα των παραθύρων καθώς και την πιο πολυτελή προσέγγιση σε ό,τι αφορά τις δερμάτινες επενδύσεις του εσωτερικού. Από τα αναγνωριστικά στοιχεία της έκδοσης δεν λείπουν φυσικά οι χαρακτηριστικού σχεδιασμού τροχοί των 23 ιντσών που είναι συνυφασμένοι με την Maybach καθώς και τα λογότυπα εντός και εκτός.

Σε ό,τι αφορά τους διαθέσιμους κινητήρες, όπως ισχύει για όλα τα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων της GLS, συμπεριλαμβανομένων των Maybach και AMG, αποτελεί η mild hybrid τεχνολογία η οποία συνεισφέρει με 20-22 ίππους αναλόγως την έκδοση αυξάνοντας την συνολική ισχύ και μειώνοντας παράλληλα τις ενεργειακές απαιτήσεις.

Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί  η πετρελαιοκίνητη έκδοση 350 d 4MATIC με μοτέρ 3,0 λίτρων απόδοσης 269+20 ίππων και 650 Nm ροπής. Η δεύτερη πετρελαιοκίνητη και ισχυρότερη επιλογή αποδίδει 367+20 ίππους και 750 Nm ροπής. Τις επιλογές βενζίνης «ανοίγει» η έκδοση 450 4MATIC με κινητήρα 3,0 λίτρων ισχύος 381+20 ίππων και 500 Nm ροπής ενώ την κορυφή της γκάμας των απλών εκδόσεων καταλαμβάνει η 580 4MATIC των 517+20 ίππων και των 730 Nm ροπής από κινητήρα 4,0 λίτρων.

Με τον ίδιο κινητήρα εφοδιάζεται και η έκδοση Maybach μόνο που στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς διαμορφώνεται σε 557+22 ίππους και 730 Nm ροπής. Ακόμα ισχυρότερη φυσικά είναι η έκδοση AMG που επωφελείται από τον γνώριμο V8 ο οποίος συνδυαστικά και την ήπια υβριδική τεχνολογία αποδίδει 612 +22 ίππους και 850+250 Nm ροπής.

Sports in

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ αποκλειστικά στο in: «Μπορούμε να περάσουμε την Άστον Βίλα»

Στην συνέντευξή του στο in o «Μέντι» - όπως θέλει να τον αποκαλούν- δηλώνει ότι η ομάδα κατεβαίνει για να κερδίσει όλους τους αγώνες, ακόμη και την Άστον Βίλα. Μιλά για τα πέναλτι που δεν βλέπει, τον Τζολάκη, για τα παιδικά του χρόνια, το αγαπημένο του σύστημα και το VAR.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 01 Μαϊου 2024