Τετάρτη 01 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz E-Class All Terrain: Η εναλλακτική

Mercedes-Benz E-Class All Terrain: Η εναλλακτική

Η νέα E-Class θα εξακολουθήσει να περιλαμβάνει στις επιλογές της την έκδοση All Terrain, ως μια ικανότατη εναλλακτική με άποψη στην SUV φρενίτιδα

Φωτογραφίες: Automedia

H νέα γενιά της E-Class αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της λίαν συντόμως και πλέον τα πεδία δοκιμών καταλαμβάνει ίσως η πιο niche παραλλαγή του μοντέλου, E-Class Terrain η οποία όπως όλα δείχνουν θα εξακολουθήσει να αποτελεί μέρος των προσφερόμενων επιλογών, απευθυνόμενη σε όσους επιθυμούν πρακτικότητα και εκτός δρόμου ικανότητες χωρίς απαραιτήτως να θέλουν να ενδώσουν στην SUV φρενίτιδα.

Όπως ισχύει και για τις προηγούμενες αντίστοιχες εκδόσεις, η E-Class Terrain θα έχει ως αφετηρία την station wagon έκδοση του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο μια σειρά από επιπλέον σχεδιαστικά στοιχεία όπως τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι διογκωμένοι θόλοι, oι προστατευτικές ποδιές, οι ράγες οροφής και πιθανώς ενισχυμένης off-road αισθητικής γρίλια.

Φυσικά από την εξίσωση δεν θα λείψει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η τετρακίνηση 4MATIC και η δυνατότητα επιλογής αερανάρτησης η οποία δεδομένα θα προσφέρει περισσότερη ελευθερία και δυνατότητες σε ό,τι αφορά την αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος.

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της E-Class που έχουν αποτελέσει αντικείμενο κατασκοπικών λήψεων, η αισθητική του μοντέλου θα αντλήσει τις επιρροές της από την πιο πρόσφατη S-Class. Την ίδια προέλευση θα έχει και η διαμόρφωση του εσωτερικού της νέας E-Class η οποία θα υιοθετήσει, μια νεότερη εκδοχή της Hyperscreen που θα ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις σε επίπεδο ψηφιακών τεχνολογιών.

Σε επίπεδο κινητήρων, όπως ισχύει για όλα τα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, η υβριδική τεχνολογία σε διαφορετικές μορφές θα αποτελεί τον κανόνα για όλες τις εκδόσεις. Έτσι η συντριπτική πλειονότητα των εκδόσεων της E-Class ανεξαρτήτως αμαξώματος θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel επικουρούμενους από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt.

Δεδομένα φυσικά θα υπάρξουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και diesel οι οποίες χάρη σε ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ και μεγαλύτερης ενεργειακής απόδοσης μπαταρία θα εξασφαλίζουν, περισσότερη ισχύ και ηλεκτρική αυτονομία που θα φλερτάρει με τα 100 χλμ. μια ιδιότητα που θα έχει ως αποτέλεσμα τον δραστικό περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Sports in

Άιρτον Σένα: Τριάντα χρόνια χωρίς τον θρύλο

Έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε που ο «θεός» των γκραν πρι μετακόμισε σε άλλες πίστες, αφού φρόντισε να φτιάξει τις επίγειες...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 01 Μαϊου 2024