H MINI έχει ήδη προσφέρει μια πρώτη γεύση από το προδιαγεγραμμένα ηλεκτρικό της μέλλον με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο MINI Electric και πλέον, δίνει μια πρώτη εικόνα από το επόμενο βήμα το οποίο θα έχει την μορφή μιας ηλεκτρικής έκδοσης του Countryman που, παρ΄όλα αυτά θα εξακολουθήσει να διατίθεται και σε συμβατικές εκδόσεις.

Αφετηρία για το νέο Countryman που θα κατασκευάζεται από το τέλος της χρονιάς στο εργοστάσιο της Λειψίας, όντας το πρώτο ΜΙΝΙ που θα κατασκευάζεται σε γερμανικό έδαφος, θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική FAAR ήδη γνωστή από την BMW Σειρά 1 και όχι μόνο.


Σύμφωνα με τις καμουφλαρισμένες εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η MINI, το νέο Contryman θα διατηρήσει την γνώριμη μετα-ρετρό αισθητική των ΜΙΝΙ.

Μια σημαντική μεταβολή που θα προκύψει ωστόσο σε σχέση με το «παρόν» του Countryman είναι η σημαντική αύξηση των διαστάσεών του και κυρίως του μήκους το οποίο αναμένεται να φτάσει στα 4,5 μέτρα –έναντι των 4,3 μέτρων στο σήμερα.

Αυτή η κίνηση εκτός από το προφανές, δηλαδή την αύξηση της ευρυχωρίας στο εσωτερικό και της προσφερόμενης πρακτικότητας, θα επιτρέψει και την μετέπειτα προσθήκη ενός μικρότερου crossover το οποίο έχει ήδη δώσει επίσης μια ιδέα μέσω του πρωτότυπου Aceman.

H δεύτερη σημαντική μεταβολή θα αφορά την προσθήκη μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης η οποία αναμένεται να αξιοποιήσει το δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ που εφοδιάζει την BMW iX1, αποδίδοντας 313 ίππους. Αναμένεται να τροφοδοτούνται από μπαταρία 64,7 kWh η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα προφέρει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 450 χλμ. Η φόρτιση θα μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχυφορτιστή DC με ισχύ έως και 130 kW όπως και το μικρότερο SUV των Βαυαρών.

Αυτό που δεν αναμένεται να υπάρξει στη νέα γενιά του Countryman είναι μια plug-in υβριδική έκδοση. Αντιθέτως όλες οι συμβατικές εκδόσεις αναμένεται να υιοθετήσουν ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt. Εφαλτήριο για την γκάμα αναμένεται να αποτελέσει ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας του 1,5 ο οποίος με την συνδρομή του ήπιου υβριδικού κυκλώματος και ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του από 136 σε 170 ίππους και 280 Nm ροπής.

Φυσικά στην κορυφή της γκάμας θα πάρει θέση η γνωστή Cooper έκδοση η οποία θα εφοδιάζεται με δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα ο οποίος θα συνδυάζεται επίσης με ήπιο υβριδικό κύκλωμα 48 Volt, το οποίο θα συμβάλλει στην μείωση των μεγεθών κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα αλλά και θα εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόκριση.