Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
AC Cobra GT Roadster: Η επιστροφή

AC Cobra GT Roadster: Η επιστροφή

To κλασικό Shelby Cobra επανέρχεται στο σήμερα χάρη στην αναβίωση του που διατηρεί τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του αρχέτυπου αλλά με αποτελείται από απολύτως σύγχρονα υλικά

Tο AC Cobra υπήρξε βάση για πάμπολλες ρέπλικες στα χρόνια που μεσολάβησαν από την πρώτη εμφάνιση του «αυθεντικού» τη δεκαετία του ’60. Πλέον, ήρθε η στιγμή της επανόδου του με την μορφή μιας «επανέκδοσης», με σύγχρονη τεχνολογία, με επίκεντρο ένα αλουμινένιο πλαίσιο το οποίο φιλοξενεί στα σπλάχνα του έναν V8 με απόδοση 664 ίππων.

Το AC Cobra GT Roadster, όπως ονομάζεται η νέα έκδοση, επιστρέφει λοιπόν ζητώντας από τους δυνητικούς ιδιοκτήτες του το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 322.000 ευρώ. Προς το παρόν η εταιρεία δεν έχει δημοσιοποιήσει ρεαλιστικές εικόνες, αλλά ψηφιακές αποτυπώσεις του μυώδους roadster ανακοινώνοντας ότι η επίσημη πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.

Βάσει των απεικονίσεων, η επάνοδος του Cobra συντηρεί στο ακέραιο τον σχεδιαστικό –και όχι μόνο- μύθο του ιδιαίτερου τετράτροχου με το χαρακτηριστικά μακρύ καπό. Παρά τα φαινόμενα υπάρχουν βελτιωτικές αλλαγές όπως για παράδειγμα στα μετατρόχια τα οποία έχουν αυξήσει το μήκος τους κατά 11,0 εκατοστά.

Εκτός το τυπικά μυώδες αμάξωμα, την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 21 ιντσών με την μεταρετρό αισθητική και αντίστοιχου ύφους φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Για ευνόητους λόγους, έχει τοποθετηθεί ένα πιο στιβαρό παρμπρίζ αν και σε αντίθεση με το παρελθόν το Cobra GT Roadster στερείται την αφθονία χρωμίου του παρελθόντος ως ένα ακόμα σημάδι της σύγχρονης εποχής.

Στην ίδια ακριβώς «λογική» το αμάξωμα κατασκευάζεται από ανθρακόνημα, ενώ στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ένα πλαίσιο από αλουμίνιο το οποίο υπόσχεται αυξημένη στρεπτική ακαμψία και εγγυάται τον απαραίτητο δυναμισμό που επιβάλλει το είδος. Συνδυάζεται με μια πλήρως ανασχεδιασμένη ανάρτηση προσανατολισμένη στα ζητούμενα του Cobra GT Roadster. Χάρη στο συνδυασμό ανθρακονήματος-αλουμινίου το συνολικό βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνά τα 1.500 κιλά.

Στο επίκεντρο βρίσκεται ένας V8 με απόδοση 664 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά με αυτόματο 10 σχέσεων. Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 3,4 δευτερόλεπτα χρόνος που υπολείπεται κατά σχεδόν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο σε σχέση με το κλασικό Shelby Cobra.

Στο ίδιο μοτίβο ανανέωσης και εκσυγχρονισμού υπακούει και το εσωτερικό, το οποίο αποτελείται από υλικά με χειροποίητο φινίρισμα. Κυριαρχεί το σύγχρονο τιμόνι και τα καθίσματα που δείχνουν να αποτελούνται από ανθρακόνημα. Την εικόνα συμπληρώνουν όλα τα σύγχρονα gadget όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, σύστημα πλοήγησης μέσω δορυφόρου, σύστημα αυτόματου κλιματισμού και ηλεκτρικά παράθυρα.

Sports in

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός 3-0: Πήρε το ντέρμπι και πήγε στο +4 (vids)

Η ΑΕΚ νίκησε τον Παναθηναϊκό στη Νέα Φιλαδέλφεια και βρίσκεται στο +4 από τους Πράσινους – Δύο γκολ ο Ελίασον, ένα ο Πόνσε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024