Αν και το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο αποτελεί μια πλήρως οικεία «φυσιογνωμία» που οι περισσότεροι θα αναγνωρίσουν ως ID.3, η πραγματικότητα διαφέρει ριζικά καθώς, πίσω από τις γνώριμες επιφάνειες του ηλεκτρικού hatchback βρίσκεται μια πρώτη προσέγγιση για το ID.2 το νέο μικρό ηλεκτρικό crossover που θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας των ID., αποτελώντας μια ηλεκτρική εναλλακτική στο T-Cross.

To νέο μικρό ID. μοντέλο θα έχει ως αφετηρία μια μικρότερη εκδοχή της πλατφόρμας MEB η οποία θα ονομάζεται ΜΕΒ Εntry και θα αποτελέσει εφαλτήριο για μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων του ομίλου VW με τα σήματα της VW όσο και των Skoda και Seat.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το νέο μικρό ηλεκτρικό crossover αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του πριν το τέλος του 2025 και θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο προσιτό.

Υπό αυτό το σκεπτικό αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρίες λιθίου φωσφορικού σιδήρου με χωρητικότητα από 30 έως 45 kWh οι οποίες θα προσφέρουν αυτονομία από 200 έως και 300 χλμ. Να σημειωθεί ότι η υπόσχεση που έχει δώσει η VW σχετικά με την τιμή του, αναφέρει αρχική τιμή κοντά στα 20.000 ευρώ και μένει να αποδειχθεί αν οι αλλαγές που υλοποιεί η VW σε ό,τι αφορά την τεχνολογία των αρχιτεκτονικών όσο και των μπαταριών θα καταφέρουν να υλοποιήσουν την υπόσχεσή της.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, το ID.2 αν και θα έχει ανάλογο μέγεθος με το T-Cross, οι εσωτερικοί του χώροι προδιαγράφονται ανάλογοι με το T-Roc χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης. Πλην της ευρυχωρίας, το εσωτερικό θα επωφεληθεί από την νεότερη εκδοχή του ψηφιακού εξοπλισμού της VW για την οποία θα μάθουμε περισσότερα με την αποκάλυψη του ανανεωμένου ID.3 το προσεχές διάστημα.