Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Σαν... «Squid Game» χωρίς... νεκρούς

Σαν… «Squid Game» χωρίς… νεκρούς

Το νοτιο-κορεατικό ριάλιτι-παιχνίδι «Physical: 100» γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο Netflix, στον απόηχο της σειράς-φαινόμενο

Εκατό άνδρες και γυναίκες, εμφανώς γυμνασμένοι όλοι τους, μπαίνουν σε μια σκοτεινή αίθουσα με ακέφαλα γύψινα αγάλματα. Οσο σκορπίζονται ανάμεσά τους, μια τρομακτική φωνή ακούγεται να λέει: «Σας προσκαλέσαμε να εξερευνήσετε το πιο τέλειο φυσικό σώμα ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας και φυλής.

Από δω και πέρα θα διαγωνίζεστε για να επιβιώσετε μόνο με τη δύναμή σας. Επιπλέον, ολόκληρη η διαδικασία που εκτυλίσσεται εδώ θα μεταδίδεται παγκοσμίως. Μόνο ένας θα μας δώσει την απάντηση στο τι είναι ένα τέλειο φυσικό σώμα. Ελπίζουμε να επιβιώσετε μέχρι το τέλος». Σας θυμίζει κάτι όλο αυτό το σκηνικό; Οχι, δεν είναι μια διαφορετική εκδοχή του «Survivor» αλλά το «Physical: 100», ένα νοτιοκορεατικό ριάλιτι σόου και η πιο πρόσφατη μεγάλη επιτυχία του Netflix.

Με εμφανή επιρροή από ένα άλλο κορεατικό πρότζεκτ που αγαπήθηκε, τη σειρά «Squid Game», στο «Physical: 100» οι 100 πιο γυμνασμένοι πολίτες της χώρας καλούνται να διαγωνιστούν και να αντεπεξέλθουν σε σκληρές δοκιμασίες δύναμης. Στο καστ συμμετέχουν από ολυμπιονίκες, bodybuilders, παλαιστές και γυμναστές έως break dancers, youtubers, στρατιώτες και μέλη ομάδων διάσωσης βουνού. Ολοι τους βρίσκονται σε εξαιρετική φυσική κατάσταση, έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους και μηδαμινά επίπεδα λίπους στον οργανισμό τους.

Το σόου ξεκίνησε να προβάλλεται στις 24 Ιανουαρίου στο Netflix και, εκτός των ρεκόρ που καταγράφει προφανώς στη Νότια Κορέα, έχει αποκτήσει πιστό κοινό τις τελευταίες εβδομάδες σε όλον τον κόσμο. Στη Βρετανία μάλιστα σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση της προτίμησης των συνδρομητών της πλατφόρμας. Οσοι μπαίνουν στο Netflix για να δουν το «Physical: 100» εκφράζουν τον θαυμασμό τους για την ένταση που βγάζουν οι συμμετέχοντες, φτάνοντας να αποκαλέσουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα ένα ριάλιτι «Squid Game». Αυτή η εντύπωση προωθείται έμμεσα και από το Netflix, αφού επέλεξαν να του δώσουν μια σκοτεινή ατμόσφαιρα με φοβιστικά γραφικά από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Το έπαθλο

Στην αρχή του σόου, οι παίκτες μπαίνουν ένας ένας σε μια αμυδρά φωτισμένη αίθουσα παιχνιδιών που είναι κυκλική και συμμετρική. Θαυμάζουν και επαινούν ο ένας το σμιλεμένο σώμα του άλλου, ενώ το ίδιο ενθαρρύνεται να κάνει και το κοινό. Χτίζοντας γέφυρες με το «Squid Game», η φωνή του παιχνιδιού τούς υπενθυμίζει πως θα βρεθούν αντιμέτωποι με έναν ακραίο ανταγωνισμό για να επιβιώσουν αλλά μόνο ένας εξ αυτών θα βγει νικητής, κερδίζοντας το μεγάλο έπαθλο των 300 εκατ. γουόν (220.000 ευρώ). Ενα άτυπο πρόμο, ίσως, για το «Squid Game: The Challenge» που γυρίζεται τώρα και αποτελεί ένα ριάλιτι σόου με τη συμμετοχή 456 πραγματικών παικτών που θα κάνουν τα πάντα για να κερδίσουν το έπαθλο των 4,56 εκατ. δολαρίων (4,24 εκατ. ευρώ) που θα τους αλλάξει τη ζωή.

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024