To Renault Megane E-Tech εμπλουτίζει τις επιλογές του με ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού με την ονομασία Iconic και μια σειρά από σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στην πρώτη και περιορισμένης παραγωγής έκδοση Launch Edition και κυρίως με την αντλία θερμότητας ως μέρος του βασικού της εξοπλισμού.

Ξεκινώντας από το σημαντικότερο στοιχείο της συγκεκριμένης έκδοσης, την αντλία θερμότητας για το σχεδιασμό της οποίας η Renault έχει κατοχυρώσει το σχετικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, αξίζει να σημειωθεί ότι συνεισφέρει τα μέγιστα στην εξοικονόμηση ενέργειας, ιδίως στις ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες.

Αναλυτικότερα, σε συνθήκες όπου η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους -10 βαθμούς Κελσίου, η παρουσία της αντλίας θερμότητας μπορεί να προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, προσφέροντας έως και κατά 9% περισσότερη αυτονομία σε συνθήκες ψύχους, σε σύγκριση με τις εκδόσεις που δεν διαθέτουν ανάλογο σύστημα θέρμανσης, χάρη στην αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη λειτουργία του ως προς την ανάκτηση/διαχείριση της θερμότητας.

Η συνολική αυτονομία του μοντέλου δεν αλλάζει φυσικά,  παραμένοντας, αμετάβλητη σε 450 χλμ. με το συγκεκριμένο σύστημα ουσιαστικά να αντισταθμίζει έως ένα βαθμό τις «απώλειες», σε σχέση με τη λειτουργία ενός «συμβατικού» συστήματος θέρμανσης.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης Iconic, οι δυνητικοί αγοραστές της θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ νέων διχρωμιών για την οροφή και το αμάξωμα καθώς και να επωφεληθούν, νέου σχεδιασμού τροχούς 20 ιντσών και το χαρακτηριστικό χρυσό σιρίτι μπροστά και πίσω ως μια σχεδιαστική λεπτομέρεια με προέλευση την Formula 1. Εκτός από την αντλία θερμότητας, το εξοπλιστικό παλμαρέ της έκδοσης συμπληρώνει ηχοσύστημα Harman Kardon με εννέα ηχεία και ψηφιακός εσωτερικός καθρέπτης καθώς και κάμερες περιμετρικής θέασης 360 μοιρών.

Στα ενδότερα, παραμένει η οθόνη των 12,3 ιντσών για το ψηφιακό cockpit που συνδυάζεται με οθόνη 9,0 ιντσών βασισμένη στο λογισμικό Android Automotive και με ενσωματωμένες τις υπηρεσίες της Google για το infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Ανέπαφο παραμένει και το ηλεκτρικό σύνολο το οποίο απαρτίζεται από ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 220 ίππων τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα και μπαταρία 60 kWh. Το ίδιο ισχύει και για τις επιδόσεις που συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.