Η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε το project Ε-Lion το οποίο προβλέπει την επιτάχυνση και διεύρυνση των ηλεκτρικών της σχεδίων που μεταφράζονται σε πέντε νέα ηλεκτρικά μοντέλα για την γκάμα της την επόμενη διετία

H Peugeot ξεδιπλώνει τα σχέδιά της για τα επόμενα βήματά της με αντικείμενο την ηλεκτροκίνηση τα οποία περιλαμβάνουν πέντε μοντέλα αντίστοιχης τεχνολογίας, αλλά και την ένταξη συστημάτων ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt στην πλειονότητα των υφιστάμενων μοντέλων της (208, 2008, 3008, 5008 και 408). Ο στόχος είναι έως το 2025 κάθε μοντέλο που διαθέτει στην γκάμα της η Peugeot να διαθέτει ηλεκτροκίνητη έκδοση με απώτερο σκοπό τον πλήρη εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας της έως το τέλος της δεκαετίας.

Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά το νέο σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας που θα ενταχθεί στα περισσότερα μοντέλα της γκάμας της γαλλικής φίρμας ήδη από το 2023, θα πρόκειται για τον συνδυασμό κινητήρων βενζίνης PureTech 100 και 136 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων που θα ενσωματώνεται στο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Σε αστικές συνθήκες η κίνηση θα αναλαμβάνεται εξολοκλήρου από τον ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας αθόρυβη λειτουργία αλλά και φυσικά εξοικονόμηση ενέργειας. Να σημειωθεί ότι όπως σημειώνει η Peugeot, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα ενταχθεί στο σύνολο των μοντέλων της, με εξαίρεση το 508 και τα επαγγελματικά van της ξεκινώντας από φέτος.

Σε ό,τι αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα σχέδια της γαλλικής φίρμας, ήδη η Peugeot έχει συστήσει από τον περασμένο Σεπτέμβριο τα E-308 και Ε-308 Station Wagon τα οποία θα επωφεληθούν από μια βελτιωμένη εκδοχή της ηλεκτρικής τεχνολογίας των Γάλλων, η οποία έγκειται σε ηλεκτρικό μοτέρ με αυξημένη ισχύ 158 ίππων και μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 54 kWh η οποία, στην περίπτωση του e-308 εγγυάται την επαναφόρτιση από 20%-80% σε λιγότερο από μισή ώρα και συνολική αυτονομία πάνω από 400 χλμ. Η ηλεκτρική συνέχεια θα δοθεί από μια ηλεκτροκίνητη έκδοση του νέου 408 το οποίο αναμένεται να αξιοποιήσει την ίδια τεχνολογία με δεδομένη την κοινή αφετηρία και εν προκειμένω την πλατφόρμα EMP2 όπου βασίζεται και το 308. Επίσης το 408 θα εντάξει στην γκάμα του και ήπια υβριδική έκδοση με βάση την παραπάνω τεχνολογία.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον προδιαγράφεται το επόμενο ηλεκτρικό βήμα της γαλλικής φίρμας, καθώς από το β΄εξάμηνο της χρονιάς θα παρουσιαστεί το E-3008 με αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική με την ονομασία STLA Medium η οποία θα επιτρέπει την αξιοποίηση μεγαλύτερων μπαταριών που με τη σειρά τους θα υπόσχονται αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 700 χλμ. Την ίδια αρχιτεκτονική αναμένεται να αξιοποιήσει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Ε-5008 η οποία αναμένεται «αμέσως μετά» όπως σημειώνει η Peugeot.

Παράλληλα με τα παραπάνω, η Peugeot αφήνει να εννοηθεί ότι προετοιμάζει ένα ηλεκτρικό  sportscar στα πρότυπα του πρόσφατου Inception Concept το οποίο θα ηγηθεί μια νέας γενιάς ηλεκτροκίνητων τα οποία θα προκύψουν από τα μέσα της δεκαετίας.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr