Καθημερινό φαινόμενο είναι πλέον η παρουσία ατόμων με ηλεκτρικό πατίνι στους κεντρικούς οδικούς άξονες των πόλεων, ακόμα και σε εθνικές οδούς, όπως συνέβη τις προηγούμενες ημέρες στη Θεσσαλονίκη.

Όπως φαίνεται, ολοένα και περισσότεροι είναι εκείνοι που πουλάνε το αμάξι του ή το αφήνουν στην άκρη και επιλέγουν να μετακινούνται καθημερινά με πατίνι.

«Αποφεύγουμε την κίνηση 100% με τη χρήση ηλεκτρικού πατινιού, συμβάλουμε προς το περιβάλλον τα μέγιστα και δεν έχουμε άγχος για παρκάρισμα καθόλου» σημείωσε ένας κάτοχος πατινιού.

Λιγότερα έξοδα

«Είναι το καθημερινό μου μέσο για να μετακινούμαι από το σπίτι στη δουλειά και τα Σαββατοκύριακα για βόλτα αναψυχής» σημειώνει ο Αλέξανδρος, τονίζοντας ότι τα οφέλη της μετακίνησης με ένα ηλεκτρικό πατίνι είναι αρκετά.

Η κάμερα του MEGA τον ακολούθησε στη διαδρομή που κάνει καθημερινά από το σπίτι του μέχρι τη δουλειά του. Όπως τόνισε, ξεκινάει ελάχιστα λεπτά πριν ξεκινήσει η εργασία του.

Φοράει πάντα κράνος και κινείται στη δεξιά πλευρά του δρόμου. Χρειάζεται μόλις 15 λεπτά για να φτάσει με το ηλεκτρικό πατίνι στην εργασία του. Και όλα αυτά, χωρίς να χρειαστεί να καταναλώσει ούτε μισό λίτρο βενζίνης.

«Σίγουρα λιγότερα έξοδα, καμία βενζίνη, ασφάλεια έχει, δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, δεν πληρώνουμε πάρκινγκ, είναι εύχρηστο γρήγορο για μέσα στην πόλη» συμπλήρωσε.

Επικίνδυνο… σπορ

Βέβαια, το να κυκλοφορείς στους δρόμους της πόλης με ένα ηλεκτρικό πατίνι, δεν φαίνεται και απόλυτα ασφαλές, καθώς αρκετοί είναι εκείνοι που παραβιάζουν τα σήματα ή τους φωτεινούς σηματοδότες.

«Καλό θα ήταν να τα οδηγούν μόνο ενήλικες ή τουλάχιστον άτομα που έχουν δίπλωμα και γνωρίζουν τον ΚΟΚ» σημείωσε ο 34χρονος οδηγός πατινιού.

Τα πρόστιμα που προβλέπει η νομοθεσία για επικίνδυνη οδήγηση με ηλεκτρικό πατίνι ή ταχύτητες που ξεπερνούν τα 50χλμ την ώρα, μπορεί να υπερβούν και τα 200€.