H αειθαλής G-Class ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία δεν αποκλείεται να συνδυάσει τον V8 κινητήρα με ήπια υβριδική τεχνολογία η οποία θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου

Φωτογραφίες: Automedia

Η G-Class είναι από τα μοντέλα που θα αποκαλούσε κανείς σταθερές αξίες στον χρόνο, καθώς το μείγμα off-road χαρακτηριστικών και πολυτέλειας που προσφέρει δείχνει να μένει αδιάφορο στις τάσεις των καιρών, διατηρώντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της.

Ωστόσο με εφαλτήριο την τρέχουσα γενιά της η οποία, επί της ουσίας, αποτελεί την πρώτη σημαντικά διαφοροποιημένη, σε επίπεδο τεχνολογίας, εκδοχή του μοντέλου στην 40χρονη ιστορία του, είναι εμφανές ότι η G-Class ξεκίνησε να αλλάζει, χωρίς ωστόσο να χάνει την στόχευση της που είναι οι απαράμιλλες εκτός δρόμου επιδόσεις και η αίσθηση υπεροχής σε κάθε της πτυχή.

Στην περίπτωση του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου είναι προφανές ότι έχουμε να κάνουμε με την κορυφαία έκδοση του μοντέλα με τα διακριτικά G 63.

H σημαντικότερη αλλαγή αναμένεται να προέλθει από τον χώρο του κινητήρα καθώς το V8 σύνολο αναμένεται να συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία προς όφελος τόσο των προσφερόμενων επιδόσεων όσο και της εξοικονόμησης ενέργειας.

Εξίσου σημαντικές αλλαγές αναμένονται και στο εσωτερικό Οι πιο όπου θα ενσωματωθεί η τελευταία εκδοχή του συστήματος MBUX το οποίο θα φιλοξενείται σε δύο οθόνες, μια κάθετου προσανατολισμού για το infotainment και μια ευμεγέθη για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Φυσικά, η τελευταία εκδοχή του συστήματος MBUX επιφυλάσσει πολύ περισσότερες ψηφιακές δυνατότητες καθώς και μια πιο εμπεριστατωμένη από ποτέ πληροφόρηση για τον οδηγό, στις εκτός δρόμου αναζητήσεις του.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr