Στην περσινή έκθεση του Los Angeles η ΚΙA είχε παρουσιάσει ένα επιβλητικό, επταθέσιο πρωτότυπο με τα διακριτικά EV9 και αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία, το οποίο, σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις θα κάνει πρώτα ένα πέρασμα από την Ινδία όπου θα παρουσιαστεί εξίσου, ως τελευταίο σταθμό πριν την πρεμιέρα του ως έκδοση παραγωγής η οποία αναμένεται στα μέσα του 2023.

Εν είδει υπενθύμισης, το KIA EV9 έχει ήδη εμφανιστεί ως δοκιμαστικό πρωτότυπο σε λήψεις που έχει δώσει στη δημοσιότητα η κορεατική φίρμα αποκαλύπτοντας ότι η έκδοση παραγωγής του θα βρίσκεται πολύ κοντά στην εξωτερική σχεδίαση του πρωτότυπου που παρουσιάστηκε στην αμερικανική έκθεση.

Έτσι το EV9 αναμένεται, ως έκδοση παραγωγής, να διατηρήσει τις αναλογίες του πρωτότυπου και τα ιδιαίτερα αισθητικά χαρακτηριστικά του όπως η κάθετη γρίλια με το χαρακτηριστικό μοτίβο “tiger nose” και τα κάθετα φώτα LED στα άκρα της. Την εικόνα θα συμπληρώσουν στοιχεία όπως οι αναδυόμενες χειρολαβές οι λιγότερο διογκωμένοι θόλοι οι οποίοι θα φιλοξενούν μικρότερου διαμετρήματος τροχούς έναντι των 22 ιντσών που εφοδίαζαν το πρωτότυπο.

Προς το παρόν δεν έχουν υπάρξει στοιχεία για το εσωτερικό ωστόσο δεδομένα αυτό θα μιμηθεί τις προδιαγραφές του concept car το οποίο διέθετε οθόνη 27 ιντσών, μια από τις μεγαλύτερες της αυτοκινητοβιομηχανίας και σίγουρα η μεγαλύτερη από mainstream αυτοκινητοβιομηχανία.

Υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση του πρωτότυπου, οι διαστάσεις συνοψίζονται σε 4,93 μ. μήκος, 2,055 μ. πλάτος και ύψος 1,79 μέτρα και αναμένεται να διατηρηθούν στην έκδοση παραγωγής η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά άτομα.
Στην αθέατη πλευρά του μοντέλου θα βρεθεί η γνωστή από τα KIA EV6 αλλά και Hyundai Ioniq 5 και 6, πλατφόρμα E-GMP η οποία αναμένεται να φιλοξενεί την μπαταρία των 77,4 kWh που εφοδιάζει το EV6 προσφέροντας αυτονομία έως και 528 χλμ. Δεν αποκλείεται βέβαια η KIA να αξιοποιήσει μια ακόμα μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 100 kWh προκειμένου να «αντισταθμίσει» τον μεγαλύτερο όγκο του μοντέλου.

Όπως επίσης και το EV6, το EV9 αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ένα ή δύο μοτέρ ενώ το παρών θα δώσει και το κύκλωμα ταχείας φόρτισης 800V.