H τρίτη κατά σειρά γενιά του μεγαλύτερου ΜΙΝΙ προδιαγράφεται ακόμα μεγαλύτερη με φόντο την άφιξη του ηλεκτρικού Aceman που επίσης θα επιτρέψει στο Countryman να διατηρήσει κάτω από το καπό κινητήρες εσωτερικής καύσης

Φωτογραφίες: Automedia

Η MINI κρατά προς το παρόν τα χαρτιά της κλειστά σε σχέση με την νέα γενιά του Countryman το οποίο όμως, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών εξέλιξης, αφήνοντας σε κοινή θέα ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του.

Παρά το καμουφλάζ δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς την αύξηση των διαστάσεών του η οποία θα πρέπει να θεωρείται κάτι παραπάνω από δεδομένη καθώς, ήδη η ΜΙΝΙ έχει ανακοινώσει ένα μικρότερο crossover για την γκάμα της που δεν είναι άλλο από το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Aceman.

Ένα άλλο στοιχείο που συντείνει στην μεγέθυνση είναι η μετάβαση του Countryman σε μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα την πλατφόρμα FAAR η οποία ήδη φιλοξενεί την BMW X1. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα υιοθετήσει και την ίδια γκάμα κινητήρων με το μικρότερο SUV των Βαυαρών το οποίο εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel σε συνδυασμό ή μη με ήπια υβριδική τεχνολογία μ εισχύ από 150 έως 218 ίππους.

Αυτό που παραμένει ασαφές είναι κατά πόσο το Countryman θα ενσωματώσει στις επιλογές του και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση στα πρότυπα της iX1 ή αν θα αφήσει το προνόμιο της ηλεκτροκίνησης για το Aceman. Αμφίβολη θα πρέπει να θεωρείται πάντως η παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης μιας και περιπλοκότητα των συγκεκριμένων εκδόσεων τις καθιστά ασύμφορες. Σε κάθε περίπτωση αυτό μένει να αποδειχθεί.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr