Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η BMW, η νέα 5άρα θα περιλαμβάνει στις επιλογές και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία δεν θα εγκαταλείψει τις πρακτικές συνήθειες του μοντέλου ούσα διαθέσιμη και σε station wagon έκδοση αμαξώματος

Φωτογραφίες: Automedia

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει ήδη ότι η νέα γενιά της Σειράς 5 θα αποτελέσει, την πρώτη στην ιστορία του μοντέλου η οποία θα ασπαστεί την αμιγή ηλεκτροκίνηση με μια νέα έκδοση η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά i5. Όπως όλα δείχνουν, η επίμαχη έκδοση δεν θα περιοριστεί στην τετράθυρη παραλλαγή αλλά θα αποκτήσει και μια SW έκδοση η οποία θα τοποθετήσει την BMW μεταξύ των ελάχιστων κατασκευαστών που διαθέτουν στην γκάμα τους ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με το συγκεκριμένο αμάξωμα.

Πλην της SW έκδοσης, όπως είναι ήδη γνωστό, τόσο η νέα Σειρά 5 όσο και η i5 θα έχουν ως αφετηρία την πλατφόρμα CLAR σε μία από τις τελευταίες εμφανίσεις της καθώς από το 2025 θα αντικατασταθεί από την Neue Klasse η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της με την νέα Σειρά 3 από το 2025.

Αυτό σημαίνει ότι η i5 θα μοιραστεί τις τεχνολογικές της προδιαγραφές με την i4 αν και με προσθήκες που θα προέλθουν από την iX. Eιδικότερα, εφαλτήριο για την γκάμα θα αποτελέσει η έκδοση eDrive 40 με μπαταρία 80,7 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα το οποίο θα προσφέρει ισχύ 340 ίππων και 430 Nm ροπής.

Ψηλότερα στην γκάμα, αναμένεται να πάρει θέση η έκδοση M50 με την ίδια μπαταρία,  αλλά με δύο μοτέρ τα οποία θα εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 544 ίππων. Η i5 δεν αναμένεται ωστόσο να μείνει εκεί, περιλαμβάνοντας στις επιλογές της και έκδοση M60 στα πρότυπα της αντίστοιχης του iX η οποία και θα «ανταγωνίζεται» σε επιδόσεις την παραδοσιακή Μ5. H έκδοση αναμένεται να προσφέρει ισχύ που θα αγγίζει τους 620 ίππους και αναμενόμενα θα επωφελείται από μεγαλύτερη μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 105 kWh.

Στην περίπτωση της i4 το μέγιστο μέγεθος αυτονομίας διαμορφώνεται σε 590 χλμ. ωστόσο, χάρη στην εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών και στα συστήματα διαχείρισης ενέργειας δεν αποκλείεται η i5 να στοχεύσει ακόμα ψηλότερα, αν και αυτό μένει να αποδειχθεί. Δεδομένα πάντως η διαδικασία επαναφόρτισης θα μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχυφορτιστή DC με τάση έως 195 KW.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr