Πάει καιρός από τότε που μοντέλα όπως η GTC και η 8C εξέλιπαν από την γκάμα της Alfa Romeo, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, η ιταλική φίρμα σχεδιάζει την επάνοδό της στην “upper class” των επίζηλων sportscars.

Αφετηρία θα αποτελέσει η Giulia αλλά και μια εκ νέου συνεργασία με τον παλιό γνώριμο της Alfa Romeo, Ζagato ο οποίος και θα αναλάβει την μετατροπή του τετράθυρου μοντέλου σε sporstcar υψηλών αξιώσεων.

Προς το παρόν το μοναδικό δείγμα του μοντέλου είναι ένα λακωνικό teaser που δόθηκε στη δημοσιότητα μέσω social media και το οποίο δεν αποκαλύπτει παρά μόνο τη σχεδίαση του φως φρένου του επίμαχου μοντέλου μαζί με την ονομασία του. Όπως πάντως προκύπτει από την τελευταία και την ένδειξη Short Wheelbase, για τις ανάγκες του project η Giulia θα μετατραπεί σε coupe με μικρότερο μεταξόνιο ενώ δεδομένα η αισθητική θα φέρει τα συνήθη χαρακτηριστικά του οίκου Zagato.

Aυτό που παραμένει προς το παρόν μυστήριο είναι ο κινητήρας ο οποίος θα αξιοποιηθεί με επικρατέστερο υποψήφιο τον V6 των 2,9 λίτρων της ιταλικής φίρμας, σε μια βελτιωμένη εκδοχή η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τους 550 ίππους.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα ο επικεφαλής της Alfa Romeo, Jean Philippe Impatato είχε αποκαλύψει πρόσφατα ότι νεότερες ανακοινώσεις για το νέο sportscar της ιταλικής φίρμας θα πραγματοποιηθούν την άνοιξη του 2023, διευκρινίζοντας παράλληλα ότι ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία της νέας σπορ παραλλαγής της Giulia θα αντλήσουν τις επιρροές τους από την TΖ33 Stradale της δεκαετίας του 1960.

Εκτός από ένα «halo car» που θα πάρει μια θέση στην κορυφή της γκάμας της Alfa φροντίζοντας να ανανεώσει τη δεδομένη γοητεία της ιταλικής φίρμας, το project Alfa-Zagato θα αποτελέσει ταυτόχρονα ενός είδους αποχαιρετισμού για την Giulia όπως την γνωρίζουμε μέχρι σήμερα αλλά και για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς, η πλήρης ηλεκτροκίνητη μετάβαση της Alfa Romeo, έχει χρονικό ορίζοντα το 2027.