Οι Ιάπωνες αναζητούν την επόμενη ημέρα για το GT-R, ο διάδοχος του οποίου θα υιοθετήσει υβριδική τεχνολογία και θα είναι προσβάσιμο και στην ευρωπαϊκή αγορά

H μέχρι σήμερα γνωστή γενιά του GT-R πρωτοεμφανίστηκε πριν περίπου μια 15ετία, κάτι που σημαίνει ότι έχει εξαντλήσει τη διαδρομή του. Κάπως έτσι δεν αποτελεί έκπληξη που η Nissan προετοιμάζεται για τη διαδοχή του η οποία, εξίσου αναμενόμενα, θα προέλθει από την Nismo όπως επιβεβαίωσε ο CEO της ιαπωνικής φίρμας, Takao Katagiri.

«Ετοιμάζουμε ένα ιδιαίτερα συναρπαστικό μοντέλο» δήλωσε ο ίδιος διευκρινίζοντας ότι το νέο μοντέλο θα φορά τα σήματα της Nismo και φυσικά θα φέρει την σφραγίδα της.

Όπως επεσήμανε σε αντίθεση με το νέο Z, ο διάδοχος του GT-R θα διατεθεί και στην Ευρώπη εκτός από την Ιαπωνία και τις ΗΠΑ και παρόλο που δεν υπάρχουν ακόμα επίσημες πληροφορίες, αυτό θα του «επιτραπεί» χάρη στο υβριδικό σύνολο με το οποίο θα εφοδιάζεται.

Εξάλλου, το ήδη γνωστό GT-R μόλις προσφάτως αποσύρθηκε από τη γηραιά ήπειρο εξαιτίας των αυστηρών προδιαγραφών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενώ για τους ίδιους ακριβώς λόγους το νέο Ζ δεν διατίθεται στην Ευρώπη.

Επίσης, η Nissan φέρεται να προκρίνει το υβριδικό σύνολο έναντι του αμιγώς ηλεκτρικού καθώς σύμφωνα με το σκεπτικό της, ένα sportscar που θα συμβαδίζει με τα πρότυπα της Nismo θα έπρεπε ιδανικά να εφοδιάζεται με μπαταρίες στερεού τύπου, κάτι που δεν είναι προς το παρόν εφικτό με δεδομένη την τεχνολογική εξέλιξη στον συγκεκριμένο τομέα.

Μέχρι την άφιξη του διαδόχου, οι Nissan-Nismo φέρονται να ετοιμάζουν μια ακόμα πιο ακραία, αποχαιρετιστήρια έκδοση για το GT-R R35 με την οποία το 2023, το επιβλητικό sportscar αναμένεται να κλείσει τον κύκλο του.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr