Αν και πρόκειται για μια μάλλον αναμενόμενη εξέλιξη με δεδομένο το σχεδιασμό του ομίλου Stellantis, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το Astra αποκτά για πρώτη φορά στην 32χρονη ιστορία του μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο σε hatchback όσο SW έκδοση αμαξώματος.

Ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με το Peugeot E-308, το ηλεκτρικό Astra θα υιοθετήσει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 156 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Παραδόξως, τα γερμανικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προσφέρουν 10 Nm ροπής επιπλέον σε σχέση με τα γαλλικά ομογαλακτα μοντέλα, με το συνολικό αντίστοιχο μέγεθος να διαμορφώνεται σε 270 Nm.

To ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτεί μια μπαταρία 54 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 416 χλμ. αλλά και τη δυνατότητα φόρτισης με τάση έως και 100 kW σε υπερταχυφορτιστή DC, διαδικασία που υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μόλις μισή ώρα.

Να σημειωθεί ότι σε αντίθεση με τις συνήθεις πρακτικές σε ό,τι αφορά τα mainstream ηλεκτρικά μοντέλα, η μέγιστη ταχύτητα στην περίπτωση του Astra EV διαμορφώνεται σε 170 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά τις περγαμηνές πρακτικότητας, η SW έκδοση μπορεί να φιλοξενήσει 516 ή 1.553 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της μέχρι σήμερα γνωστής αντίστοιχης έκδοσης αμαξώματος με κινητήρες εσωτερικής καύσης τα αντίστοιχα μεγέθη διαμορφώνονται σε 608 και 1.634 λίτρα αντίστοιχα.