Φωτογραφίες: Automedia H νέα 5άρα πληθαίνει τις εμφανίσεις της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με το καμουφλάζ που καλύπτει τις επιφάνειες να ακολουθεί αντίστροφη πορεία καθώς η πρεμιέρα της αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα με την προοπτική να διατεθεί από το 2023. Να σημειωθεί ότι νέα Σειρά 5 με την κωδική ονομασία G60 θα είναι από τα […]

Φωτογραφίες: Automedia

H νέα 5άρα πληθαίνει τις εμφανίσεις της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με το καμουφλάζ που καλύπτει τις επιφάνειες να ακολουθεί αντίστροφη πορεία καθώς η πρεμιέρα της αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα με την προοπτική να διατεθεί από το 2023.

Να σημειωθεί ότι νέα Σειρά 5 με την κωδική ονομασία G60 θα είναι από τα τελευταία μοντέλα της BMW που θα έχουν ως αφετηρία την πλατφόρμα CLAAR καθώς από το 2025 αναμένεται η νέα αρχιτεκτονική Neue Klasse η οποία φιλοξενεί αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών εκδοχών των Σειράς 3 και  Χ5.

Επιστρέφοντας στο προκείμενο, η Σειρά 5 θα περιλάβει εξίσου στις επιλογές της μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά i5. Επίσης όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η Μ5 θα αξιοποιήσει plug-in υβριδική τεχνολογία για πρώτη φορά στην ιστορία της με την απόδοσή της να ξεπερνά τους 570 ίππους και τα 800 Nm ροπής.

Παρ΄όλα αυτά, στο πυρήνα της γκάμας θα βρεθούν κινητήρες και βενζίνης οι οποίες θα αποτελέσουν και το επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Με δεδομένη τη συγκυρία σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές ρύπων, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η γκάμα συμβατικών μοτέρ που θα αποτελείται από τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα σύνολα θα ενσωματώνει στην πλειονότητά τους, ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt. H plug-in υβριδική τεχνολογία δεν αναμένεται να αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο της Μ έκδοσης καθώς δεν αποκλείεται να χρησιμοποιηθεί και χαμηλότερα.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, κατά το αδιάψευστο τεκμήριο του φωτογραφικού φακού η νέα Σειρά 5 θα υιοθετήσει μια πιο συμβατική αισθητική γραμμή σε σχέση με τα πιο πρόσφατα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας όπως η για παράδειγμα η Σειρά 7.

Έτσι, η γρίλια δείχνει να έχει κανονικό μέγεθος και θα πλαισιώνεται από φωτιστικά σώματα αποτελούμενα από δύο διαφορετικές μονάδες στο εσωτερικό τους και μια πιο λεπτή σε γεωμετρικούς όρους σχεδίαση. Στις λήψεις του φωτογραφικού φακού διακρίνεται επίσης η χάραξη της κατώτερης γρίλιας και των εισαγωγών αέρα.

Στο πίσω τμήμα προς το παρόν ξεχωρίζουν τα λεπτότερα φώτα σε σχέση με το παρόν της Σειράς 5 τα οποία επεκτείνονται στην θύρα αποσκευών ενώ ο προφυλακτήρας δείχνει να υιοθετεί μια λιγότερο κατακερματισμένη σχεδίαση και θα πλαισιωθεί από ένα ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη ο οποίος θα αναλάβει να φιλοξενήσει τις απολήξεις της εξάτμισης.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό ωστόσο της νέας Σειράς 5 θα είναι η οριακή αύξηση του μήκους της αλλά και του μεταξονίου προς όφελος ακόμα περισσότερης άνεσης και χρηστικότητας.

Άλματα αναμένονται σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνολογία με επίκεντρο την ενσωμάτωση της ενιαίας κοίλης οθόνης που έκανε πρεμιέρα στην iX και θα φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment. Σε ό,τι αφορά τον χειρισμό εκτός από το Interaction Bar που παρουσιάστηκε στην Σειρά 7, η 5άρα θα διαθέτει και τον γνώριμο περιστροφικό επιλογέα iDrive καθώς δεν θέλει να δυσκολέψει τους παραδοσιακούς πελάτες της.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr