Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η νέα γενιά της Μ5 θα φιλοξενεί στην αθέατη πλευρά της ένα plug-in υβριδικό σύνολο με προέλευση την ΧM και… προορισμό την κορυφή των «super sedan»

Φωτογραφίες: Automedia

Η βαυαρική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι η νέα γενιά της Μ5 με την κωδική ονομασία G60 πρόκειται να παρουσιαστεί μέσα στο 2023. Αναμενόμενα θα αποτελέσει τη βάση για την νέα έκδοση που θα προκύψει με την φροντίδα του τμήματος Μ το οποίο και θα αναλάβει να ξεπεράσει τον… εαυτό του και κάθε προηγούμενη ενσάρκωση της Μ5.

Επίκεντρο, για πρώτη φορά στην ιστορία του βαυαρικού μοντέλου θα αποτελέσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο στα πρότυπα εκείνου που εφοδιάζει την προσφάτως αποκαλυφθείσα ΧΜ.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για τον συνδυασμό ενός V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία το οποίο στην απλή διαμόρφωσή του αποδίδει 653 ίππους και 800 Nm ροπής.

Όπως επίσης έχει ήδη ανακοινώσει η BMW η ΧΜ θα αποκτήσει σύντομα και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση με τα διακριτικά «Label Red»η ισχύς της οποίας θα ξεπεράσει τους 755 ίππους. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για μια αντίστοιχη έκδοση της Μ5 δεδομένα το pug-in υβριδικό σύνολο θα αξιοποιηθεί και στην περίπτωσή της, καθιστώντας την τον ισχυρότερο τετράθυρο μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βαυαρική φίρμα.

Φυσικά η παραπάνω ισχύς θα στοιχειοθετηθεί και από μια σειρά χαρακτηριστικών και βελτιώσεων τα οποία είναι ήδη κατά κάποιο τρόπο ορατά στο δοκιμαστικό πρωτότυπο της επίμαχης έκδοσης που εντοπίστηκε με φόντο το Nurburgring.

Μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη της αποκαλύπτει ότι η BMW δεν πρόκειται να προβεί στις συνήθεις υπερβολές σε επίπεδο γρίλιας η οποία θα δείχνει μικρότερη σε σχέση με την σημερινή εκδοχή της Μ5 ενώ πλαισιώνεται από πιο λεπτά φωτιστικά σώματα που θυμίζουν Χ1 και ενσωματώνουν τεχνολογία laser.  

Διακρίνονται επίσης οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα καθώς και μια επίπεδη επιφάνεια η οποία προδίδει τα αναβαθμισμένα, ενεργά συστήματα υποβοήθησης και εν προκειμένω φιλοξενεί αισθητήρες, κάμερα και ραντάρ.

Το παζλ θα συμπληρώσουν πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων, οι διογκωμένοι θόλοι και οι ευμεγέθεις τροχοί πίσω από τους οποίους θα πάρει θέση ένα δεδομένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης.

Παρά το πέρασμα στην υβριδική ισχύ, η Μ5 θα διατηρήσει την συνήθη διάταξη των τετραπλών απολήξεων για το σύστημα εξαγωγής. Άλλωστε σε αντίθεση με πιο συμβατικές εφαρμογές του, το plug-in υβριδικό σύνολο στην προκειμένη περίπτωση στοχεύει στο πλεόνασμα ισχύος και όχι στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Αυτό που οφείλουμε πάντως να σημειώσουμε είναι ότι η μπαταρία των 25,7 kWh η οποία αναμένεται να συμπληρώνει το σύνολο αναμένεται να προσφέρει αυτονομία που υπερβαίνει τα 90 χλμ. τα οποία η BMW έχει ανακοινώσει για την ΧM η οποία εφοδιάζεται με το αντίστοιχο σύνολο.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι στον ψηφιακό εξοπλισμό της Μ5, όπως άλλωστε και της νέας Σειράς 5, θα περιληφθεί η τελευταία εκδοχή του συστήματος infotainment της BMW, iDrive 8 το οποίο θα συνδυάζεται και με το νεότερο λογισμικό των Βαυαρών. Εξίσου αναμενόμενα το εν λόγω σύστημα θα φιλοξενείται σε δύο οθόνες 14,9 και 12,3 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε ενιαία διαμόρφωση.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr