Η VW ανακοίνωσε ήδη ότι σκοπεύει να κατασκευάζει και να διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε ευρωπαϊκό έδαφος έως το 2033 στο πλαίσιο της στρατηγικής της “Way to Zero”. Ο ηλεκτρικός μετασχηματισμός δεν θα εξαιρέσει τις εκδόσεις επιδόσεων και το τμήμα R που θα μετουσιωθεί σε μια ηλεκτρική φίρμα επιδόσεων η οποία θα επιμελείται τις ισχυρότερες, με αγωνιστική έμπνευση εκδόσεις των μελλοντικών ηλεκτρικών VW.

H VW έχει ήδη άλλωστε κάνει την αρχή με τις εκδόσεις GTX οι οποίες όμως θα αποτελέσουν το ισοδύναμο των GTI στην ηλεκτρική εποχή. Ψηλότερα δράση θα αναλάβει το μετασχηματισμένο τμήμα R το οποίο θα επιμελείται ακόμα ισχυρότερες και πάντα ηλεκτρικές εκδόσεις οι οποίες θα εξελίσσονται με αγωνιστικούς όρους.

Η VW αναμένεται να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει κερδίσει από projects όπως το αγωνιστικό ID.R που κατέγραψε ρεκόρ στην ανάβαση του Pikes Peak. Παράλληλα, τα προϊόντα R θα αναλάβουν να προσφέρουν μια ολιστική εμπειρία με την συνδρομή της ψηφιακής τεχνολογίας διεκδικώντας θέση στα video games αγώνων ταχύτητας, εκτός φυσικά από αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία στο εσωτερικό τους καθώς η VW αναμένεται να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες των ψηφιακών μέσων δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να καταγράφει τις επιδόσεις του.

Οι δηλώσεις του επικεφαλής της VW R, Reinhold Ivenz δεν επιδέχονται αμφισβήτηση για το μελλοντικό στίγμα του τμήματος επιδόσεων της γερμανικής φίρμας: «Έχουμε ήδη λάβει τις απαραίτητες πρωτοβουλίες με στόχο να μετασχηματιστούμε σε μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη φίρμα έως το τέλος τις δεκαετίας. Τα παγκοσμίως αναγνωρισμένα προϊόντα της VW R θα αποτελέσουν δεδομένα μέρος της συναρπαστικής διαδικασίας εκπροσωπώντας στο μέλλον τον κόσμο των επιδόσεων στην ηλεκτρική εποχή».