Τα ιταλικά μοντέλα υποδέχονται μια σειρά βελτιώσεων που φροντίζουν να προσφέρουν μια ολιστική αναβάθμιση, εξορθολογίζοντας παράλληλα τις εξοπλιστικές επιλογές τους

Μετά την νέα Tonale, η ιταλική φίρμα καταπιάνεται με το πρώτο SUV της, Stelvio και την αειθαλή Giulia οι οποίες πλέον επωφελούνται από επιπλέον εξοπλισμό και εναρμονίζονται αισθητικά όσο και σε ό,τι αφορά την γκάμα εκδόσεων με το νεότερο SUV της Alfa Romeo.

Υπό αυτό το σκεπτικό, εφαλτήριο για την γκάμα των Stelvio και Giulia θα αποτελεί η έκδοση Super η οποία θα δίνει την σκυτάλη στην Ti ενώ επικεφαλής της «απλής» γκάμας τίθεται πλέον η έκδοση Competizione εν όψει της Quadrifoglio η οποία θα ανανεωθεί επίσης με τη νέα χρονιά. Να σημειωθεί ότι θα διατίθενται δύο επιπλέον πακέτα εξοπλισμού για τις εκδόσεις Super και Ti οι οποίες μπορούν να αναβαθμιστούν με το σπορ προσανατολισμού πακέτο Sprint και το πολυτελές Veloce αντίστοιχα.

Πλην της διάρθρωσης της γκάμας τα δύο μοντέλα επωφελούνται και από μια σειρά σχεδιαστικών αναβαθμίσεων που σηματοδοτούν την ανανέωσή τους. Στα ανασχεδιασμένα χαρακτηριστικά συγκαταλέγονται τα νέα φωτιστικά σώματα με το τριπλό κυκλικό μοτίβο που παραπέμπει στην Tonale και τα οποία υπακούν στην τεχνολογία Matrix LED, όντας πλήρως αυτόματα. Την ανανεωμένη όψη τους συμπληρώνει η γρίλια με το αναθεωρημένο χρωματικά φινίρισμα και οι ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα που εξασφαλίζουν συνολικά μια πιο αιχμηρή όψη.

Οι εκδόσεις Competizione επωφελούνται από νέες απολήξεις για την εξάτμιση που υπογραμμίζουν την πιο σπορ υπόστασή τους η οποία συμπληρώνεται από τον ανασχεδιασμένο πιο επιθετικά αεροδυναμικό διαχύτη.  Την εικόνα στην περίπτωση της Stelvio συμπληρώνουν η παρουσία πανοραμικής οροφής ενώ το φινίρισμα των θόλων ενδίδει στη γοητεία της μαύρης gloss απόχρωσης. Ταυτόχρονα η Giulia υιοθετεί σκούρα φωτιστικά σώματα ενώ να σημειωθεί ότι οι Competizione περιλαμβάνουν ως standard ενεργή ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και κόκκινου χρώματος δαγκάνες για τα φρένα.

Περισσότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό με κυρίαρχη την προσθήκη του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών ο οποίος προσφέρει την επιλογή τριών διαφορετικών διαμορφώσεων (Evolved, Relax και Heritage). Με την επιλογή Evolved, ταχύμετρο και στροφόμετρο ακροβολίζονται αφήνοντας χώρο στο κέντρο για τις υπόλοιπες πληροφορίες. Στην Relax μειώνεται η ποσότητα των αναγραφόμενων πληροφοριών ενώ στη Heritage οι ψηφιακές ενδείξεις αποκτούν μια ρετρό αύρα.

Εκτός από το νέο πίνακα οργάνων, οι Giulia και Stelvio προσφέρουν προσφέρει τη δυνατότητα over the air updates και διασυνδεδεμένων υπηρεσιών που με τη σειρά τους επιτρέπουν τον απομακρυσμένο έλεγχο ορισμένων λειτουργιών μέσω smartphone. Nα σημειωθεί επίσης ότι τόσο η Stelvio όσο και η Giulia, ακολουθώντας το παράδειγμα της Tonale προσφέρονται με τεχνολογία NFT η οποία, θέτει στη διάθεση του οδηγού ένα αδιάβλητο πιστοποιητικό που αφορά το ιστορικό του αυτοκινήτου.

Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων, εξακολουθεί να αποτελείται από σύνολα βενζίνης και diesel ισχύος από 160 έως 280 ίππους τα οποία συνδυάζονται de facto με το αυτοματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF.

Ως συνήθως τα δύο μοντέλα προσφέρουν την δυνατότητα επιλογής για την μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή της τεχνολογίας Q4 με επίκεντρο ένα ενεργό κιβώτιο μεταφοράς το οποίο καταγράφει τις συνθήκες σε πραγματικό χρόνο και διαχειρίζεται τη ροπή σε κάθε άξονα, έχοντας τη δυνατότητα να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στου μπροστινούς τροχούς σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερόλεπτου.

Αναλόγως την έκδοση, τα δύο μοντέλα προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής της ανάρτησης Alfa Link ή της ενεργής ανάρτησης Alfa Active Suspension η οποία προσθέτει στην εξίσωση ενεργά αμορτισέρ καθώς και το σύστημα πέδησης IBS το οποίο αποτελεί αποκλειστικά της Alfa Romeo. Το παλμαρέ των εκδόσεων συμπληρώνει μια προηγμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης (ADAS).

H διάθεση των ανανεωμένων Giulia και Stelvio αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα του πρώτου τριμήνου του 2023.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr